Kämppiskoti: Minun huone

30.8.13


Jo pari kuukautta sekaisin ollut makuuhuone sai vihdoin lopullisen järjestyksen. Tämä on helppo pitää siistinä ja pinnoille ei pitäisi kerääntyä tavaraa ainakaan liiaksi asti. 

Mun makkarissa on kaikki mun koko asunnon tavarat. Olohuoneessa on tietokoneen/laskujen lisäksi keittiössä muutamia astioita ja eteisessä Danan tavarat. Siinä kaikki. Makuhuoneen kolme vaatekaappia kerää osan tavaroista vaatteiden lisäksi ja ikean laatikot imee yllättävän paljon myös roskaa. Pitäisi käydä läpi ne vielä kerran, etten säilytä mitään turhaa. Tietty Fitnesstukun laatikko lähtee pois ja pitää järjestellä vielä tavaroita paikoilleen :)

Vuokraaja jätti mun huoneeseen liian pienen peilin ja tuon harmaarykelmäverho-jutun, mutta olkoot paikallaan. Myöskin seinissä oli YHDEKSÄN taulun paikkaa.. Jostain syystä otin ylimmääräiset koukut pois ja koska tapetti on sen verran kuviollinen, niin reiät ei edes näy :)


Kaikki tavarat on vanhoja tuttuja. Muutama valmistujaislahja pääsi esille ja siskon ideat näkyy selkeästi, mutta mun mielestä ne sopii tänne hyvin! (mm. taulu, verho ja viltti) Vanha light-valo pääsee talven pimetessä käyttöön ja makuuhuoneen tuleekin olla aika väritön mun mielestä. 

Siskon huone onkin sitten harmaa, joten yhteneväisessä sisustuksessa on koko asunno :) Helppo vaihtaa huoneita sitten joskus, mutta nyt vihdoin tykkään tästä tosi paljon ja nautin hyvästä unesta <3

You Might Also Like

2 Kommenttia

  1. Kivalta näyttää! Mistä tuo ihana pöytälamppu on ostettu? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pöydällä oleva pallolamppu on Pentikistä :) kiitos kommentista :)

      Poista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK