Motivaatiota kaipaavat ihmiset

18:25


Koti alkaa tuntumaan kodilta. Koira alkaa näyttämään vihdoin sopeutumisen merkkejä, eikä huominen ensimmäinen työpäivä enään pelota. Tänään tarkoituksena olisi vaan olla, siivota kaapit omasta huoneesta kuntoon ja valmistautua tulevaan arkeen. Vihdoin ja viimein saan elämään taas rytmiä!

Niinkuin ravitsemusluennolla sanottiin: Laittaa kalenteriin merkinnän ja toteuttaa sen ilman mutinaa. Miksei karkkipäivä toimisi samoin?


Askelmittari mulla oli käytössä ainakin kuukauden kesällä ja lähes aina sain 10 000 askelta täyteen! Sairastumisen jälkeen se vähän unohtui ja nyt olen taas ottanut mittarin käyttöön rasvan palamisen vuoksi :)

Eilen esimerkiksi kävin aamulla lenkillä, shoppailemassa ja taas illemmalla lenkkeilemässä ja saldo oli seuraava. (alla kuva) Kaupungissa oleminen tekee ihmeellisen paljon askelia, koska joka paikkaan pääsee kävellen! Saa nähdä, kuinka paljon tulee askelia esimerkiski töissä, sen näkee ensiviikolla! :)

Tehemmä nyt näin: 
  1. Meneppä Laura ruoka kauppaan superdieetin ja bikini listan kanssa ja ostat vain sallittuja ruokia.
  2. Kokkaat vain itsellesi ruokaa ja pakasta se, mitä et saa syötyä 2 päivän sisällä (en varmaan saa kiloa jauhelihaa alas siinä ajassa..)
  3. SUUNNITTELE RUOKAILUT! Töissä on onnesi tauot suht hyvin, niin aamupala, 1 ruoka ja välipala menee helposti siellä!


Nyt lukijoille ja seuraajille. Tiedän, että siellä on varmasti monen monta ihanaa ihmistä ja osalla on huikea onnistumistarina omasta muutoksesta. Oli se sitten laihduttamista, sohvaperunasta urheilijaksi tai olet vasta suunnittelemassa seuraavaa etappia, mutta jos haluat kertoa tarinan ja jakaa sen muille luettavaksi, niin voisin mielelläni julkaista sen täällä! :)

Motivaation ylläpitäminen vaatii jatkuvasti muistuttamista, että tavoitteeseen voi päästä! Minun muutoksen näkee MUUTOSKUVA-sivulta :) Voit toki laittaa tarinan ilman julkaisuakin tai linkittää omaan blogiisi piritämään minua! :)

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat