Superfoodia pakkaseen

21:26


En vissiin tiedä nykyisin, mikä tietokone on? Mulla ei a)ole aikaa istua sellaisella b)ole kiinnostusta edes istua tai c)ole enään yksityistä elämää. Olen liian sosiallinen!! Veikkaan, että kaikissa on vähän osaa ja arpaa.

Viikonloppuna toteutin pitkän haaveen ja mentiin sunnuntaina anopin kanssa mustikka mettään kyykkimään! Ei me paljoa löydetty (kiitos kiinalaisille poimijoille), mutta ehkä n.5l saatiin yhteensä kerättyä. Tulipahan hyvää hyötyliikuntaa ja pakasteeseen vähän superfoodia! :)

Töissä on nyt ollut yllättävän raskasta ja uuteen ruokavalioon totuttelu on lähtenyt odotettua huonommin käyntiin. No olenpas ollut kuitenkin reipas töissä, siivonnut, Rikukin jaksoi alkuviikon viihdyttää minua täällä Oulussa ja salille olen monet treffitkin saanut sovittua! Olen aina ollut yksintreenaaja, mutta nyt on ollut ihanaa höpötellä eri ihmisten kanssa salilla ja muutenkin olen mieluusti enemmän ihmisten kanssa kuin ennen! Tämä on ihan uusi juttu tällaiselle erakolle ja se sakottaa koneella istumista... Onko se nyt niin huono juttu loppujen lopuksi :D

Mutta huomenissa koti saa lopullisen silauksen isustuksen merkeissä, vaihdettiin järjestystä jopa olohuoneessa, jonka esittelin täällä jo aikaisemmin. Minun huone ENNEN muutosta alla olevassa kuvassa, joten taidan aloittaa siitä sitten :)

Käy myös lukemassa

2 Kommenttia

  1. Kuuleppa sosiaalinen ihminen saat viikonloppuna sosiaalistua mun kanssa! :) EIKÖ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiköhän se passaa, kuhan eka oon la töissä! :)

      Poista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat