Viikonloppuja!

16.8.13


Oi ihanaa, viikonloppu ja mulla haluttaa mennä jo nukkumaan! Varmaankaan en uskalla sekoittaa tätä mun unirytmiä pahasti, ettei maanantaina ole niin kamalaa herätä.

Vaikka aamulla satoi kaatamalla vettä niskaan, niin päivällä aurinko alkoi paistamaan ja se tarkoittaa vain yhtä asiaa: Pitkää kävelyä! Ensin tarkoituksena oli kävellä 6,5km, mutta hyppäsin puolivälissä matkaa bussin kyytiin. Jennin kanssa leipastiin mustikka/mansikka piirakka ja olihan se pirullisen hyvää. Niin hyvää, että nyt sattuu massuun!

Kello alkoikin lähenemään jo yhtätoista kun suuntasin tuttuun bussiin. Voitte arvata kuinka ahdistavaa se oli.. Perjantai, humalaisia ihmisiä ja jos sulla on koira mukana, niin et voi välttyä keskusteluilta ja nauramisilta. Jos olen vasta syönyt ähkyn, ollut hereillä reippaasti yli 12h ja vielä lenkkeillyt siihen päälle niin oma olokaan ei ole kauhean hehkeä.. Oltiin mulle tarjoamassa kahvia ja yö seuraakin, mutta ikä oli ratkaiseva! Jos ei opiskele ammattikorkeassa tai yliopistossa niin ei varmasti voi olla ikää yli kahdenkymmenen.. Ei vai? :D

Ahdistavaa kävellä myös keskustan läpi koiran kanssa, koska jokainen haluaa tulla silittämään pikku sesseä. IRTI MUN KOIRASTA!!! Koiran omistajat kyllä voi samaistua tuohon tunteeseen.

You Might Also Like

2 Kommenttia

Bloggerin lukijat

FACEBOOK