Kaikki mukana?

18:46

Kun tarvitset tavarat yhteen laukkuun: Ruualle, työtavaroille ja salikamppeille, niin mikään pikkunen vaihtoehto ei ole paras. Rävenin reppu on liian pieni ja seuraava vaihtoehto on kannettavan reppu: Se on ihan kamalan huono selälle!! (ja ihan käsittämättömän ruma ilmestys!)

Mun vaatimukset repulle on se, että se kestää kovaakin käyttöä, näyttää tyylikkältä jopa kaupungissa ja kestää sään kun sään. Ainoa vaihtoehto oli marssia urheiluliikkeeseen ja ostaa Fjäll Rävenille isoveli, joka on ollut mulle hyvin käytetty matkakaveri jo marraskuusta 2011 alkaen! :)


Värejä on valtavasti, mutta musta on vuosittaisessa käytössä kaikista paras kaveri. Ei tarvitse miettiä, miltä vihreä laukku näyttää talvella untuvatakin kanssa, koska musta väri sopii kaikkien kanssa varmasti :)

Siskon kanssa nähtiin kaupungilla ja hehkutin uutta ostosta. Sisko tokaisi: "Muut ostelee käsilaukkuja ja kenkiä, sie ostelet reppuja.. Mikäs siinä, millon viimeksi olet käyttänyt muuta?" ... Menin vähän hiljaseksi, koska en oikeastaan ole käyttänyt juuri muuta ja ihan muutamia kertoja kuukaudessa jaksan ottaa hienomman laukun käyttöön viikonloppuisin! Pitää vissiin laittaa osa kirppikselle, että saan ostaa lisää reppuja ;)

P.S Tällä viikolla mulla on käytössä vain puhelimen_huippu_hyvä_laatu_kamera, koska Riku halusi ottaa kameran mukaan pohjoseen. Onneksi kerkesin kuvata muutaman jutun arkistoon, joten ei huolta: en kuluta teidän silmiä tällä hemasevalla laadulla liikaa :D

Käy myös lukemassa

4 Kommenttia

  1. Minä olen kans miettynt tota reppua :) minun vanha nike-reppu on mennyt rikki ja nyt kannan mun treenivaatteet salille longchamplaukussa. Ei hyvä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Reppu on kyllä kätevä niin monessa tilanteessa, että mun treenikassit lähtee kierrätykseen :) en vaihtaisi mihinkään! :)

      Poista
  2. Mulla on tuommonen samanlainen reppu punasena, mutta se on vähän liian pitkä minun pätkä-selkään :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi harmi :( Et myis sitä halvalla mulle? ;) Mun selälle tuo mitta on kuin valettu. :)

      Poista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat