Treenin pariin

11.9.13


Treeniä, treeniä ja treeniä. Se on semmonen asia, että osaan siitä huolehtia, myös kipeänä. Sillon otetaan rennommin, eikä hitkuta salilla. Nyt on muutama päivä sujunu tosi hyvin, koska olo on jo täysin terve, vihdoin! Paljon on ollut aerobista ennen sairasteluakin, mutta nyt ois tarkoitus nostaa salilla olemista jälleen siihen neljään-viiteen kertaa viikossa. Ensiviikolla saan uuden saliohjelman ja haluan lisää vapaata kyykkyopastusta. Se suju tänään erityisen huonosti :D

Suurena toiveena on saada selkäpäivään leuanvetoa ja muutenkin sen harjoitusta ihan tosissaan. Kahdeksassa viikossa saa jo ihan kivan pohjan ja muutenki tässä pitäis laittaa suuremmat tavoitteet paremman motivaation ylläpitämiseksi. Rasvaahan mulla on kiitettävästi varsinki selässä ja keskivartalossa, joten nyt olis hyvä puottaa sitä rasvaprossaa ihan reilusti alemmas ennen  kuin nostan kalorit 2500 päivässä. Sen jälkeen vähennän aerobista ja laitan lihan kasvamaan. En siis tee muuta kuin syön ja treenaan :D


On myös ollut mukava saata treenikavereita! Muutaman kerran olen eri tyttöjen kanssa treenannut ja onhan se ihanaa vaihtelua :) Loppupeleissä tänään totesin saavani paljon enemmän irti itsestäni, jos treenaan musiikin kanssa ihan omassa kuplassani! Eli tämä tarkoittaa siitä, että treenaan kavereiden kanssa yhdessä, mutta kaikki tekee omaan tahtiin :) Nyt muutaman kerran yhdessä treenanneena totesin vaan tän parhaaksi tavaksi, ja ei mene niin hekutin kauan aikaakaan miettimiseen.. :D

Ruuan kanssa menee nyt niin ja näin, mutta viljattomuus sujuu ihan ok, muutamaa tagliatellea ja mustikkapiirakkaa miettimättä. Huomenna on taas uusi päivä ja uudet kujeet! :) Salilla onkin mun lemppari päivä, eli olkapäät-ojentaja-rinta! :)

You Might Also Like

2 Kommenttia

  1. olkapää-ojentaja-rinta päivä on minunki lemppari! oispa kyllä kiva päästä joskus treenaan yhessä :(

    VastaaPoista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK