Lämmikettä talveen

14.10.13


Nyt syksyn aikana mulle on tullut kriisi: Mullei oo takkeja

Ei mitään päälle, aina kujen vaan samoissa jne. No nyt kun olen haalinut kasaan oman kokoelman ja osa vielä puuttuu.. No järkytys oli suuri :D

Musta takki on seitsemän vuotta vanha ja värikäs takki pikkuveljeltä lainassa.

Nyt kun näitä takkeja katsoo, niin mulla ei ole mitään lisättävää tähän valikoimaan. Olin sitten lähdössä töihin, urheileen, lenkkeileen, oli ulkona kylmä tai kuuma tai ihan mihin vaan, niin jokaiseen hetkeen löytyy takki. Värejäkin löytyy hyvin ja mustaan takkiin saa väriä huiveilla ja pipoilla.

Musta untuvatakki on uusin ja tuore kuva puuttuu valkoisesta untuvataksta. Se on istunut mun päälle huonosti kilojen takia jo ostamisesta saakka, mutta entäs nyt? Toivotaan parasta kun pakkaset iskee :)

Se niistä lämmikkeistä. Nyt kun olohuoneessa on (taas) uusi järjestys, niin pystyn katsomaan elokuvia ja sarjoja koneelta.. No voitte arvata, mitä teen sen ajan, kun en ole töissä, salilla tai syömässä :D

You Might Also Like

0 Kommenttia

Bloggerin lukijat

FACEBOOK