Palkkapäivä

17:30


Miksi aina tuntuu, että tili tuli - tili meni? Ehkä syypää on siinä, etten osaa käyttää rahaa viisaasti. No onneksi tässä kuussa olen laskenut sen piikkiin, ettei isompia ostoksia tule enään ja pystyin vähän tuhlaamaan itteeni sen yölampun lisäksi.

Kolme ensimmäistä pipoa H&M:n pikku poikien puolelta. Punaisen olen jo muokannut niiteillä, josta tulee kuvaa myöhemmin.  Töihin tarvitsen myös paljon värikkäitä käsineitä, joten H&M:ltä tyttöjen osastolta löytyi söpöt töpööset käteen! Glitteristä niittien lisäksi tuli mukaan neonkeltaiset ja kirkkaan pinkit hansikkaat samaisesta syystä. Niittipipot valtaa mun kaapit! En muista kauppaa, mutta kirkkaan punainen ja sininen pipo kultaisilla niiteillä vei mun sydämen täysin. Mustaan asuun tulee kummasti piristystä :)

Stokmannilla oli täydellisesti hyllyyn sopiva roskakori, joka on tyylikkäästi piilossa, muttei herätä liikaa huomiota.

Pikkusen tänään on nostalgiset fiilikset, kun menen vanhalle koululle moikkaamaan porukkaa! Apuva! Matka jatkuu siitä kohti pohjoista lappia, tuntureita ja kilometrien vaellusta! :)

Käy myös lukemassa

2 Kommenttia

  1. Mä oon niin kade noista niittipipoista. Pakko itekkin varmaan tuunata pipo ellen löydä kaupasta vastaavaa :D aaahh semmonen musta pipo ja hopeaniitit, minä halluun!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se mun musta pipo on hm:ltä, ne tais loppua aika nopsaan sieltä. Mutta ite tekemällä saa haluamansa ;)

      Poista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat