Se tunne kun menneisyys on sun kädessäsi

22.10.13


Olin eilen katsomassa ihanaa serkku-poikaa ja tänään tavattiin taas tupperware kutsuilla. Tarjolla oli mitä ihanaa ja todella sokeritonta.. Not. Onneksi on loma, muuten olisi voinut iskea morkkis ;)

Eilen sain myös käytyä vanhalla salilla ja voi että mulla iski ikävä sinne. Kesän jälkeen sille oli tullut muutama uusi laite, mm. vatsarutistus ja hack-kyykky! Just ne kaksi, mitä koko kesän kaipailin ja kotisalilla niitä tietenkään ei ole! Jos mulla olis tässä kaupungissa oman alan töitä niin vaihtaisin heti tänne asumaan! Tietääpähän ainakin sen, että lomaillessa täälläpäin osaan ajastaa treenit niin, että jalkapäivä tapahtuu täällä ollessa! Huomenna kuitenkin pääsen treenaamaan omalla vanhalla kakkoskodin salilla selkää ja hauista. Saa nähdä, eksyykö kamera mukaan :)

Kamerasta puhuen, löysin mun ekan kameran! Tämä oli ensin käytössä mun vanhemmilla, mutta pikkuhiljaa se aina kulki mun mukana yläasteella. Voi niitä aikoja! Kamera on kokenut kovia ja laatu hivelee silmiä! Fujifilm, lepää rauhassa <3

PS: Pitäiskö mun hiuksille tehdä jotain? Ne on kasvaneet todella mukavasti pituutta, mutta edellisestä värjäämisestä on jo kahdeksan viikkoa.. Hups :D Ainakin kalju saa tehdä comebackin!

You Might Also Like

2 Kommenttia

  1. Mikä kakku tuo on? Näyttää niin hyvältä että voisi leipoa synttäreillä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Öööö.. kakku on juustokakku ja pohja/päällinen 86% tummaa suklaata. Päällä vaaleaa ja valkosuklaata :) muuta en osaa sanoa, mutta taivaallisen hyvää!! :)

      Poista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK