DIY: Tee joulukalenteri ja joulun sisustus

22:01


Mun työkaverit on ihan huippuja. Kerroin olevani karkkilakossa ja harmittelin, kun ei ole joulukalenteria. Työkaveri oli löytänyt 24:n erilaisen teepussin joulukalenterin! Kuin hyvä idea! 

Harmikseni kyseinen paketti oli loppunut, mutta tee ei kaupoista lopu ja luomu tee saa piristää mun joulukuuta :) Tein kalenterin itse ja vaikka hintaa koko askartelulle ja teelle tuli yhteensä 11e, niin se ei ole paha mun mielestä näin kivasta ideasta! :)


Sisko marssi kauppaan hakemaan oman kalenterinsa ;) Jokainen päivä on merkitty ja odotan innolla sunnuntaihin, että alkaa joulukuu! Muutenhan en joulusta pidäkkään, koska se tuo mulle mieleen vain ylenpaattisen syömisen ja suklaaöverit.. No kämppä on muutenkin saanut jouluisen ulkoasun, onneksi on tuollainen oma sisustaja täällä! Itsehän en jouluvaloa kummempaa tekisi itse, mutta vaihtelu virkistää :)

Kuin luksusta on syödä ja katsoa TV:tä samalla?

Käy myös lukemassa

4 Kommenttia

  1. Vähän hyvä idea tuo teejoulukalenteri! :) Ja vähän jännä ku on vaihtunu taas järjestys teän asunnossa haha, käyn siellä selvästi liian harvoin. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan selvästihän sun pitää korjata tämä asia! :)

      Poista
  2. Ihana joulukalenteri-idea! Pitäisköhän itekin harkita jotakin muuta vaihtoehtoa kuin ainaista suklaakalenteria... ;)
    Mahtavan näköinen asunto teillä, by the way :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla ei ole ollu moneen vuoteen kalenteria ku aina oon kerenny sen syyä ennen sitä :))

      Poista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat