Mitä mielesi tekee

22:31


Mulla teki mieli maalata. Ihan pirun paljon. Ainoa ongelma oli se, etten osaa. Paras maalisetti oli jäänyt pois matkasta ja olen käyttänyt paperia viimeksi pääsykokeissa kuusi vuotta sitten.. Kaikesta siitä huolimatta halusin alkaa maalaamaan joulukortteja kaikille ja niistä tuli ihan kamalia. Maalasin suttua, suoraa, vinoa, viivaa ja silti vihasin kaikkia töitä. Plussana se, etten omistanut yhtään pensseliä, joten maalasin meikkisiveltimillä..

Päähänpinttymät on pahoja asioita. Luulee tekevänsä oikein, mutta mieli onkin vääristynyt. Samoin on ruuan suhteen. Luulee tekevänsä oikein, muttei silti pysty pääsemään vanhoista tavoista eroon. Miksi sitten aloin maalaamaan? Koska muistin olevani siinä hyvä ja ideoita on helkutin paljon, mutta mitään en saa paperille saakka, koska olen ruosteessa ja tahdonvoima asiaan puuttuu.

Miksi sitten yhdistin nämä kaksi asiaa toisiinsa? Mun mentaalinen puoli on ruosteessa ja estää mua tekemästä sitä, mitä haluan. Se itsehillintä ruuan suhteen puuttuu, mikä mulla oli vuosi sitten. Se Laura, joka pystyi vuoden ajan kieltäytymään karkista, saa taas palata. Yksi vuosi ei näköjään riittänyt todistamaan mulle, että mie pystyn hillitsemään itseni, jos oikeasti haluan.

Tän pitää alkaa joulun jälkeen.. Hetkinen, miksi vasta silloin? Koska halusin viettää joulun karkkien kanssa. Mikä olo mulla tulee siitä? Huono.

Kirjasto on tyhjennetty mentaali-, ruokaoppi- ja raakaruuan reseptikirjasta, joilla saan avarrettua omaa mieltä ja karkotettua vanhoja huonoja tapoja pois. Tosin just nyt mulla kiinnostaa, miten pääsen nukkumaan.. Mun sänky on aikamoisen vaatevaltakunnan valloituksen kohteena.. :))

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat