Sängystä moi!

14.11.13

Voihan kökkö, julkaisin tämän tekstin jo eilen, mutta se ei koskaan nähnyt valoa tunnelin päässä. Eli tässä eilisiä fiiliksiä teille :) Tänään olen ollut jo töissä ja jaksanut ihan hyvin! :)


Ärght. Olen tässä monta kuukautta jo ihmetellyt, mihin se mun "ku meet töihin niin tuut kipeäksi" olo on jäänyt ja nyt se hyökkäsi maanantaina. Kuume vaan nousi ja aamulla oli pakko todeta, ettei tämä tyttö voi lähteä töihin. Elämäni ekan kerran mulla harmitti jäädä pois töistä, mutta pakko se oli. Työterveyden kautta antibiotit kouraan ja kotia lepäämään.

Lepäämistä se tosiaan oli. Nukuin yöllä 9h, sitten 2h ennen lääkäriä ja muutaman elokuvan jälkeen nukuin vielä 4h ja menin seuraavan elokuvan jälkeen nukkumaan ja heräsin kolmelta päivällä! En muista, koska viimeksi olen nukkunut kuudentoista tunnin yöunet! Ja en muista, koska viimeksi olen ollut niin nälissäni herätessä!

Tässä ollessa olen ihmetellyt kasvaneita hiuksiani ja taisi törppö käydä nettishoppaileen fitnesstukussa. Taitaa perjantainen palkkapäivä kolottaa jo. On myös asetettu uusia tavotteita elämälle, eikä ollut oman kalliin PT:n tilaaminenkaan kaukana. Päädyin kuitenkin pitämään nykyisen ja tämä mun keskivartalon inho on niin korkealla, että tää nykyinen tavoite ei oikein sovikkaan mulle. Lite vedetään kuitenkin loppuun saakka ja kaksi viikkoa ylimmääräistä! Kuhan nyt ensin salille saakka pääsisi täältä sängystä! :)

You Might Also Like

0 Kommenttia

Bloggerin lukijat

FACEBOOK