Uusia bonneja

22.11.13



Sanomattakin on selvää, että nämä Bonnet ovat löytäneet lähtemättömän vaikutuksen mun jääkaapista.

Yksi seikka harmittaa suunnattoman paljon: Miksi uudet maut maksaa melkein 2e enemmän, kuin muutama perusmaku? 5e tuollaisesta pienestä purkista ei ole ostamisen arvoista ja muutaman kerran olen joutunut pettymään makuun. Banaani ja kuvassa oleva mansikka oli klönttistä ja haisi erittäin pahalle. Oliko ne pilalla vai sattuuko se olemaan mun mielestä vain kamalaa? Ken tietää, mutta persikka, mango ja päärynä on mun suosikkeja <3

Miksi niitä myydään nuin pienissä purkeissa? En ole isompana löytänyt ja se harmittaa suunnattomasati :(

You Might Also Like

2 Kommenttia

  1. mistä tuota bonne sosetta löytyy kun oon nähnyt vaan noita mehuja kaupoissa?

    VastaaPoista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK