Itseppäisyys loma

9.12.13


On tullut shoppailtua ja vietettyä aikaa perheen kanssa. Otin myös joulukuvia serkkupojasta ja nautin kovasta pakkasesta.

Olin lopen kyllästynyt ylipitkään sivukaljuun ja olihan se pakko saada lyhyeksi. Kaivoin kaapista mun edesmenneen papan vanhan koneen ja nips naps olin taas tyytyväinen :) Menee varmaan kaksi viikkoa ja se on taas pitkä.

Lauantaina olin menettää mun toivon kivasta lomasta. Vaikka on kiva viettää aikaa perheen kanssa, niin jo oli yksinäinen olo. Vihdoinkin, kun mua halutti lähteä vähän kattelemaan kylille meininkiä jonkun kanssa, niin ketään muuta ei kiinnostanut. Menin joka päivä nukkumaan ennen keskiyötä, olin aamulla salilla jo kymmenen aikoihin ja olo oli kuin vanhuksella.


Onneksi Rikulle soittaminen autto asiaa. Juteltiin siinä ja hups vaan, se olikin meidän ovella!! Toinen oli ajanut 260kilometriä tullakseen katsomaan Danaa (ja ehkä vähän minuakin!) ja mun päivä oli pelastettu! Mentiin mökille saunomaan ja paistamaan makkaraa pikku pakkaseen (yli -15c) ja aamulla herättiin ihan jäätävään kylmyyteen, kun sisällä oli +13c ja ulkona -22c..  Kuulemma Kittilässä oli -36c että en menis valittamaan. Dana ei suostunut menemään edes aamupissalle ja sinnitteli melkein kolmeen asti, ennenkuin se nousi peiton alta pois :)

Sunnuntaina kotiin tultua olo oli aikas huono ja sinnikkona päätin mennä tänään töihin.. Kahden tunnin päästä olin pää kolmantena makoilemassa sohvalla huonon olon kanssa. Hyrr, miksi juuri minä, nyt se kylmyys kostautuu!

You Might Also Like

0 Kommenttia

Bloggerin lukijat

FACEBOOK