Katkera kotihiiri

00:16


Viimeksi maalatessani olin ihan hukassa. Suttasin kaikki paperit vaan täyteen suttua ja olin kaikkeen epätyytyväinen. Nyt kun sain määräyksen tehdä syntymäpäiväkortin, niin idea syntyi hetkessä ja totutus onnistui ylitse odotuksen! Osaan vissiin sittenkin tehdä jotain kynällä ja pensselillä!

Tänä aamuna olin päivän liikenteessä heti aamu kympistä alkaen ja sain ostettua muutamia joululahjoja jopa itselleni. Oli mukava tehdä jotain muuta, kuin olla töissä tai kotona. 


Nyt olen illan mittaan perunut kaikki mukavat puheet tältä päivää, kun olen jälleen yksin kotona, punnitsemassa 1,5kilon verran lihaa pakkaseen ja omia kynsiä maalaillessa. En toki ole yhtään katkera kellekkään, joka tuolla ulkona huitelee -11asteen pakkasessa kavereiden kanssa viettäen mukavan hauskaa iltaa. 

Tässä olotilassa on oikeasti parasta vaan laittaa pelit ja vehkeet pois ja painua nukkumaan. Huomenna on Laura kuuleppas uusi päivä ja uudet tehtävät. Menet kaupungille kuluttamaan takin verran ylityörahojasi ja huisinhyvän salitreenin jälkeen olet kaverin kanssa katsomassa elokuvaa, mutta sitä ennen käytte lenkkeilemässä tuolla pihalla. Viikonloppu pelastettu! :)

Muistakaa aukaista huomenna (tänään!!) joulukalenteri joulukuun kunniaksi!!! Mun tapauksessa pääsen nauttimaan hyvästä teestä :)

Käy myös lukemassa

4 Kommenttia

  1. Voi mussukka<3 Mitä ens vkl? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meen Danan luo halimaan ja pussaileen sitä <3

      Poista
    2. Tuu Tervolaan pussaileen... Rikua. :D

      Poista
    3. Me nähdään vasta ehkä uutenavuotena :( mutta voipi olla että käyn sielläki pussaileen anoppia ja appia :))

      Poista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat