Leader: Puhdistava smoothie

2.12.13


Olen nähnyt kaupoissa näitä Leaderin Detox -ateriankorvike smoothieita ja olihan se otettava kaikki kolme makua testiin. 

"Ananas-banaani-omena-appelsiini-superfoodjauhe. Laktoositon, makeuttamaton, hiivaton ja lisäaineeton. Ei sisällä ainesosia soijasta, maidosta, vehnästä, rukiista eikä kaurasta. 1 annos sisältää 150kaloria. Mukana on paljon vitamiineja ja kivennäisaineita."

Plussaa ehdottomasti saa helppoudesta. Pussia on helppo kuljettaa mukana ja tämän saa jopa sheikkerillä sekaisin. Tarvitset vain 2dl vettä ja se on valmista! Pussissa luki, että suositellaan jäiden kanssa ja voin sanoa, että jäät antaa heti koostumusta lisää juomaan. Itse maku oli positiivinen yllätys: Raikas ja helposti lähestyttävä, eli ei todellakaan maistunut pahalle. Söin kaverina vielä banaania, joka sopi makuna hyvin mukaan :)

Mun mielestä on kiireisinä päivinä ihan ookoo korvata välipala/iltapala tällaisella helposti mukaan otettavalla pussilla, mutta ei ihan jokapäiväiseen ruokailuun kannate totuttaa itseä. Mielummin suosittelen jotain ihan oikeaa ruokaa välipalana, koska tämä sisältää kuitenkin hiilareita 31g, joista sokeria on 21g.. Onko se nyt hyvä vai paha asia, sen päättäkööt jokainen itse. Nämä kuitenkaan ei ole oikeaa ruokaa, mutta jos tekee mieli jotain hyvää, niin kyllä tällaisen voi herkutella! :) 


Tähän samaan syssyyn viikon suoritukset liikunnan suhteen. Tuntuu, että voimaa on muille jakaa, vaikka muutama raskaampi treeni tuli vain tehtyä. Inhoan nykyään treenata jalkoja, vaikka ennen rakastin sitä. Myös vatsa on inhokkina, mutta ostinpas joululoman ajaksi salikortin, joten lomalla pääsee lempparisalille treenamaan kunnolla myös näitä inhokkeja :)

Laitettiinpas tuossa kaverin kanssa hynttyyt yhteen ja aletaan testaamaan omia maximeja alakropasta tällä viikolla ja ensi viikolla sitten yläkroppaa! Jalkaprässin 150kiloa x5 kertaa nousee varmasti ja nyt sunnuntaina sain maastavedossa 75kiloa x5 kertaa nostettua, eli varmasti uusia ennätyksiä tehdään ja onneksi on se kaveri varmistamassa, että tekniikka pysyy hanskassa loppuun saakka!!

Kiva pieni "testi", joka ajateltiin uusia tuossa helmi-maaliskuun aikana :) Toinen testi uusittavaksi on soutulaitteen 500m, jota olen soutanut aina yli 2min. Muistan, kun silloin saleilun alkaessa soudin sitä 2min ja 30sek. Nyt keskiviikkona rikoin sen ja sain 1:58min! Mun keuhkot tykkäs huonoa ja puhaltelin ilmoja seuraavat 20min, joten oliskohan aika alkaa tekemään myös intervalleja saleilun rinnalla?? Näyttäisi hapenottokyky olevan ihan nollissa, joten nyt on aika vaihtaa pyörä juoksumattoon :)

Nyt vaan mahdollisimman paljon hyvää ruokaa nassuun, että kroppa kestää ja palautuu hyvin raskaista painoista!

You Might Also Like

0 Kommenttia

Bloggerin lukijat

FACEBOOK