Pikkuiset joulut

14.12.13


Menossa mukana: Minä, AnniJenniEmmiVeeraDomino-Anni ja Heidi.

Nyt on pikkujoulut juhlittu! Kuukausi sitten BFF-Jenni ilmotti, että pitäiskö kutsua porukkaa juhlimaan pikkujouluja. Entuudestaan tiesin muutaman nimeltä, mutta muuten oli mielenkiintoista tavata ihan uusia ihmisiä :) Tämähän sopi mulle hyvin ja siirrettiin tapaaminen sitten tänne mun kolmioon!

Kuvia katsellessa näytän kyllä kaikkiin malleihin verrattuna ihan tavalliselta, työuupuneelta 40-vuotiaalta mummolta! Myös mun ujous pääsi illalla valloillee, mutta olen aina tottunut olemaan se kuuntelija ja se sopi mulle hyvin! Ihana huomata, kuinka juttua riitti ja juomapeliin ei sovi vesiputous juomaksi Jägermeisteri :D 

Juoksin siinä sitten illan kameraa karkuun, en ole tottunut siihen, että muillakin on sellainen kapistus mukana! 


Mun loppuilta päättyi sitten legendaarisesti siihen, että lähdin ekana kotiin. Tunnin viihdyin baarissa ja ehkä kaksi laulua tanssittua totesin olevani siinä kunnossa, että parempi lähteä kotiin nukkumaan, olihan takana jo 18h valvomista ja työpäivä. Kello näytti 01.15 kun olin kotona. Musta on tullu vanha! 

Kiitos kaikille, ilta oli mukava ja aamulla ei ollut paljon sotkua edes siivottavana! Ei edes vielä tullut häätöä, mutta naapuri bilettää siihen tahtiin, että haluaa selvästi kostaa :D

Huomenna on aika palata takaisin arkeen.. Tosin pääsin tänään hereille vasta neljän jälkeen ja sain muutaman kyselyn, jos lähtisin tänään baanalle. Ei, yksi ilta riitti ja tammikuussa alkaa määrittelemättömän pitkä vuoden tipaton! :)

KAIKKI KUVAT: MINÄ, mun SISKO, ANNIEVELIINA ja VEERA

You Might Also Like

10 Kommenttia

  1. Juomapeliin ei myöskään sopinut Pople kun muut joi mietoja 8D Kroppa kiitti aamulla! Mutta oli kyllä sikahauskaa, harmi että ilta päättyi yhden jos toisenkin osalta hassusti. Mutta lisää tämmösiä kokoontumisia, on hyvä porukka kyllä :--) Oli kiva tavata, ihanana olit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinpä juuri ja kiitos sun cuppikakkujen, en ole muuta tänään syönytkään kuin niitä! Nam! :)

      Oon tämmönen hiljanen hissukka, mutta tosiaanki pitää uudestaan nähdä! Kiitos itsellesi! :)

      Poista
  2. Hyvä postaus!! Ja lissää vaan kivoja kuvia täälläki :p Pitää kyllä nähä porukalla jatkossaki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos itsellesi ja vois kyllä nähdä taas porukalla! Muutama uusi nimiki olis mielessä :)

      Poista
  3. En mää ainakaan tajunnut yhtään, että oisit ujo! Symppis tytsy ja oon huidellut koko loppuviikonlopun niitä sun opettamia olennaisia "sanoja"...:D Niin ja kiitos emännöinnistä! Uusintakaan ei haittais yhtään, sen verran mukava lauma meillä oli :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä kiva titustua teihin kaikkiib :) Voi kuule mua ei saa hiljaiseksi jos oikein tutummaksi tulen :) Aina se ensitapaaminen on vaikeinta :D voin opettaa vaikka muutaman viisauden lisää :D

      Poista
  4. Oli lystiä tutustua ja muutenki ihan huippis ilta! Hitto että oon taas ajankohtainen tän kommenttini kanssa :D Paree kuitenkin myöhään kuin ei milloinkaan. Huippu tyttö oot, enkä määkään sua ujoksi ois ihan ekana lähteny luokittelemaan! Höps höps. Ja Dominan kanssa meillä on samat kujeet, oon saanu hyvin paljon iloa irti niistä viittomajutuista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa, pitää opettaa lisää sitten joskus myöhemmin! :D

      Poista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK