Rakkaus pakkaus

18:30


Mun mustat silmänaluset tekee tuloaan ja tällä mun unella ei hirveästi juhlita. Mistä tietää, että kylässä on pieniherra? Kun pöydällä on ruokaa ja saat juosta peilin edessä "PÖÖ" huutojen kanssa. Elämän pieniä iloja ja varmasti vielä enemmän, kun ne ilot tulee kyläileen tänne meidän kotiin! Tällaiset hetket auttaa jaksamaan ja olemaan reippaana  jokaisena päivänä :)

Toinen ilo on töihin saapunut paketti Oriflamelta! Mun perjantain pikkujoulujen meikki on pelastettu ja kynsilakkakokoelma sai lisäystä yhdellä kivalla lakalla :)


Mulla on muutama kynsilakka jo olemassa.. Laskin kuudenteenkymmenenteen asti ja sen jälkeeen luovutin :D Sain onneksi heitettyä huonompia pois, joten ei ihan niitä käppyräisiä tarvitse käyttää. Nyt kun olen oppinut rakastamaan lakattuja kynsiä, en voisi kuvitella olevani ilman. Onneksi mun työ osittain vaatii sen käyttöä ;)

Nyt löyty Maisonin tornille myös käyttöä ja kaikki kynsilakat ja meikit ovat näppärästi esillä ihasteltavana :)


Käy myös lukemassa

2 Kommenttia

  1. Heihei kivan näköinen uusi ulkoasu! Sulta varmasti löytyy huomiselle jokunen blingilakkakin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiköhän tuosta irtoa sun kynsiin jotain blinggii! :)

      Poista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat