Virallisesti rampa

23:41



Makoilen tässä sohvalla seuraavat kaksi viikkoa. Lääkäri ja fyssari haukku mun olkapäät jollaki jänne?(pussikalvo?) tulehduksella ja vähän piikitti kortisonilla vasenta puolta. Yritin tuossa illalla kirjoittaa joulukortteja valmiiksi, mutta kädet puutu siihen malliin, että oli pakko mennä levähtämään.
Lääkärin määräyksiä oli mm.:
  • Mun pitää jäädyttää olkapäitä väh. kymmenen kertaa päivässä jäällä. (Mulla on siis jatkuvasti kylmä!)
  • Ottaa 800 buranaa ja lihaksia rentouttavaa lääkettä pitäis jaksaa napsia. Kolmiolääke, eli näen välillä vähän hassuja.. (Ja ei edes kipu ei edes lähe pois... Hyvä jos saan silmiä pidettyä auki.) 
  • Tietokoneella oleminen kielletty (Rikon sitä parhaillaan..)
  • Liikunnan harrastamisen kielletty, paitsi kävely (Heihei sali! Heihei Lite!)
  • Nyt pitäis tehdä peilin edessä tyhmiä jumppaliikkeitä... Ja hierojalle pääsen vasta tammikuussa kontrollin jälkeen!
  • En saa nostaa mitään painavaa (Sisko joutuu kantaan mun laukut autoon..)
  • En saa laittaa hiuksia tai muuta korkealla olevaa (Hyvä syy olla peikko)
  • Oikeastaan se kielsi kaiken muun paitsi levon. (Saa katsoa paljon sarjoja ja joulusiivous jää muille, sori äiti!)

Ainoa faktahan tässä on se, että olen liian tunnollinen työntekijä! Aina kun alkaa loma, niin varmasti saan jonku taudin.. Ensimmäinen ammattitauti siis saatu!

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat