1:48

01:59


Heippatirallaa! Tänään oli juhlistamassa kaverin läksiäisiä, kun neiti päätti lähteä puoleksi vuodeksi vaihtoon Hollantiin! Rohkeaa ja ihanaa, mutta ainahan sitä tulee ikävä toista :) Muut jatkoi (ja ovat varmaan tälläkin hetkellä) yötä baariin, mutta itse vesilinjaisena tulin jo kotiin. Nyt tunnetusti ei väsytä, mutta epäsosiaalisena ihmisenä oli ihana jutella ja rupatella "uusien" ihmisten kanssa!

Tiedättekö sen tunteen, kun näkee pitkästä aikaa tyyppejä, joiden kanssa on ollut tekemisissä viimeksi yläasteella. Vanhoja luokkakavereita, joiden kanssa on ollut samalla luokalla seitsemän vuotta ja nyt sitten "tavattiin" uudelleen! Oli ihana huomata, kuinka aikuisia sitä ollaan nykyisin ja tietty vähän muisteltiin vanhoja :)

Voih kuinka tää bloggerin laatu ajattelee mun ihoa ja oikein blurrasi sen tasaiseksi.... :D Ehdotuksia jostain ohjelmasta?

Käy myös lukemassa

7 Kommenttia

  1. Whooouuu ootpa ihan superkaunis, neitiseni! Voi tuota tukkaa, se on ihana.
    Mä olen töissä (Tähdessä, en täällä psykiatrisella onneksi.. :DD) törmännyt välillä tyyppeihin, joiden kanssa oon ollut yläasteella ja nähnyt luonnollisesti viimeksi about 5 vuotta sitten. Ihan tosi hämmentävää nähdä, miten paljon toinen on muuttunut, mutta taas toisaalta ei ole muuttunut juuri ollenkaan.. Mutta hirveen hyvä fiilis tulee aina kun törmää tommosiin "vanhoihin" tuttavuuksiin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, pitää vissiin joskus muulloin urhara 5h päivästä näyttääkeen tältä :-D Tytöt jaksaa aina muistuttaa, että ysiluokan lehdessä musta piti tulla rautakaupan omistaja ja joka päivä mun hiuksista pysty katsomaan, voiko mulle jutella vai ei :-D Ehkä ihan hyvä, että tommosissa jutuissa ihmien muuttuu :-D Luokkakokousta odotellessä!

      Poista
    2. *hiusväri ja -tyyli vaihtu silloin päivittäin :))

      Poista
  2. Olet kyllä kaunis,silmät aivan super kauniit ja kampaus kiva.t.anoppi

    VastaaPoista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat