Bedroom

19:39


Viimein mun huone on saanut järjestyksen, joka toimii. Natisevasta sängystä lähti jalat pois ja toin mökiltä tummemmat hyllyt, jotka oli tarkoitus tuoda jo heti alussa! Olen kitistellyt kolmella kaapilla mun tavaroiden kanssa ja nyt ihana vähän levittää tavaroita ja tietää, missä ne on! Unohdin vaan mun ikean ostoksista korit toiseen kotiin ja toivottavasti sisko muistaa tuoda ne mulle, että saan ne laatikoiden sisälmyksetkin kuosiin..

En ole koskaan osannut ostaa verhoja, mutta heti mulle sytty idea, että tähän järjestykseen sopii paremmin kappa, kuin sivuverho. Myös mietin kauan tavallisen ruskean ja tämän Vallilan kuvion välillä ja en voisi olla tyytyväisempi, vaikka harvemmin sitä verhoista maksa 36e. Mutta en taida tulevaisuudessa tyytyä edes kuviottomiin verhoihin!

Käy myös lukemassa

4 Kommenttia

  1. Teillä on kyllä kauniisti sisustettu kämppä :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha tää oli kyllä eka kerta, ku oon ihan itte sisustanu onnistuneesti! :) kiitos!

      Poista
  2. Kivan näköstä, mutta haluisin tietää mistä tuo valkee (koru)puu on lähtösin? Millon mahollisesti ostettu ja minkä hintanen? :)))) Se on niiin makee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on hopia (http://3.bp.blogspot.com/-556TG0J1d-c/UDNI7qOQE9I/AAAAAAAAKjA/0H7RN3Fmzgo/s1600/_DSC3957.jpg) ja ostettu 2009 Levin Ebba&Erkki kaupasta :)

      Poista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat