Kylmästä lämpimään

15.1.14


Onko tämä ilma ihan todellista? Onko nyt muka tammikuu? Tuntuu enemmän maaliskuulta, koska en ole edellisinä vuosina ajatellutkaan kävellä töistä kotiin. Aina olen mennyt autolla tai bussilla. Eiku enpäs olekkaan, Rovaniemellä asuessani kävelin 1km matkan ihan tuskaisena, mutta rakastin viime talvena sitä ilmaa! Lunta kinoksittain joka puolella ja koskaan ei ollut liian kylmä. Ei edes ne kylmät -32c. Tämä joulukuu oli kamalan liukasta loskaa ja nyt ilma oli viimein kirpsakan ihana ja ilman toppahousuja pystyin olemaan! Taidan pikkusen tykätä talvesta!

Just nyt poden kamalaa koti-ikävää. Mulla haluttaisi edellen muuttaa takaisin Rovaniemelle tai oikeastaan tuon yhden pohojosen asukin kanssa ihan minne vaan. Nyt ei auta itku markkinoilla kun asiat sattuu olemaan näin päin! Tässä ikävissäni suunnittelen ulkomaanmatkaa ja kesällä olisi tarkoitus olla mahdollisimman pitkään pois suomesta. Jos ei yhtäjaksoisesti voida olla sitä 3-6 viikkoa, niin sitten muutama lyhyempi alku- ja loppukesälle, mutta minä en suomeen jää! :)

Faktahan on se, että kyllä kaikkien mieltä taitaa eniten lämmittää tuo aurinko ja valoisammat päivät! Mukavaa keskiviikon jatkoa kaikille, muistakaa hymyillä :)

You Might Also Like

6 Kommenttia

  1. Ilman toppahousuja?! Miten niin ihanan kirpsakka ilma 8D aina kun astuu ulos niin tuntuu että nenä putoaa siitä kylmyydestä...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä tipu! Myönnän tuon mun untuvatakin olevan maailman lämpimin -30 kelille ja huopikkailla ei varpaat palellu ikinä, vaikka ovatki uggien jälkeen maailman rumimmat kengät :D

      Poista
  2. Siis tällä pohojosen asukilla tarkotat tietysti minua, eiköö? ;) Hah. Missä olet muuten vklp?
    Ja hyihyi ei saa kulkea ilman toppahousuja.
    Ja uggeilla (jotka on maailman rumimmat kengät heti crocsien jälkeen) mennään täällä... Ei se ulkonäkö ole tärkeää, vaan se että pyssyy ees vähän lämpimänä! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just sinua tietty!!! Täällähän minä olen ihan yksin vaan yhyy, lauantaina käväsen tupareissa :) Saa kulkea, ku ei ollu kylmä :D
      Sulla ei ole aitoja ;) Mutta lähinnä tarkotan sitä kävelyn tuntua, ei ne ole mitkään maailman egologisimmat kengät :( Crocsit taas on mukavat! ;)

      Poista
    2. Niijustii. :) Mieki oon täälä vklp mutta värkkään vissiin ainaki lauantaina opparia. :(

      Eheei tietenkään ole aitoja, mitä mie semmosilla ko halpikset on ainaki melkeen yhtä hyvät. :D Ei oo minusta crocsitkaan mukavat. :(

      Poista
    3. :D No se kannatteekin värkätä! Su nähään?

      Poista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK