Lohtua shoppailusta

21.1.14


Mun mieliala ei ole ollut kovin korkealla, joten eikös silloin ole vähän lupa shoppailla? Mikäs sen parempi kohde, kuin kirjakauppa!

1. Mulle kalenteri on elämän pieni ilo, mutta Eniten vituttaa kaikki-kalenteri on kyllä yksi aamun piristys! Joka päivälle on saarnaa esim:"Kaverini sai lapsen. Nähdään 18-vuoden päästä!"

2. Kun kirjoitin omaa opinnäytetyötä viime keväänä, luin silloin tämän kirjan kannesta kanteen. Luin syksyllä Hormoonidieetti kirjan, mutta se oli enemmän sellainen teoreettisempi ja Jaakkolan uusin Taikinasta teräkseksi sisälsi liikaa jumppaohjeita mun makuun, joten halusin kotiuttaa tän kirjan itselleni nyt viimein alennuksesta. Mulla odottaa tussit tuolla, että pääsen tekemään merkintöjä ja merkkaamaan hyvät jutut ylös ja ihan luvan kanssa!

3. Nälkäpelin kaikki kirjat luettavaksi. Olen kuullut tästä sarjasta vain hyvää ja elokuva oli ihan ok, joten jospa saisin enemmän nautintoa kirjan muodossa ;)

4. Koska dementikko unohtaa kaikki, oli hyvä ostaa myös pieni kalenteri kotiin. Mulla työkalenteri on täynnä asioita, joten pitää muistaa alkaa laittamaan osa itselle ylös myös kotiin. Mun kädestä kun meinaa tila loppua merkinnöille ;) Meillä alkoi luistelu viime viikolla ja olen siinä susisurkea, saa nähä, mitä seuraavista kerroista tulee!

You Might Also Like

2 Kommenttia

  1. Mieki tykkäsin Nälkäpeli-kirjoista, luin ne joskus pari kesää taaksepäin. Nuorten kirjat on aina sopivan helppolukuisia :D Mutta oli niissä aika paljon vauhtia ja draamaa, ihan sopivat vähän aikuisempaankin makuun ;) Hah, taidan olla ikuinen nuorten kirjojen ystävä :D :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Meisti tykkää nuorten kirjoista. Paahde on esimerkiksi yksi parhaista ikinä! :)

      Poista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK