Treenattavaa riittää

27.1.14


Muutaman päivän olen ollut sillä maidoton/viljaton linjalla keittiössä ja voi että olo on heti kevyempi ja painokin tippunut heti alaspäin! Ihan kauhistuttaa katsoa näitä viimeviikkosia kuvia, kun päätin kuvata muutaman uuden treenivaatteen tänne blogiin. Vatsa ei todellakaan pöhötä nuin paljoa enään, hui!

Kappahlin treenihousut on ihanat korvikkeet Adidaksen musta-valkeille housuille, jotka jouduin itkussa palauttamaan. "Korvaavat housut on vähän isompaan kokoa, koska kyykätessä ei halua pyllyä vilautella. Nämä ovat liimautuneet mulle jalkoihin, joten ei huono valinta :) Sisko osti ne kaikkien ihailemat kukkahousut, mutta itse en niin räikeälle linjalle lähtenyt!


Nykyään uusien housujen kaverina salille on päässyt avaruushousut Ginasta ja BetterBodiesin trikoot. Uusi BB:n paita on aika armoton, joten sitä en ole vielä julkisesti uskaltanut käyttää. 

Huomaatteko näiden yhtenäisyyden? Korkea vyötärö. Mun suosikki BB:t on kaapissa odottamassa parempaa kuntoa ja sekös pikkusen ärsyttää. Vaikka tuo harmittaa, niin lauantaina oli ihanan yllätys! Mun toppahousut oli aikoinaan mulle niin tiukat, etten saanut nappia pysymään kiinni. Nyt niissä on väljyyttä, vaikka viime maaliskuussa ne oli just sopivan tiukat!

Sitten semmonen kamaluuden kauhistus, kun selailin... 2011? kesän kuvia! Ruipelo pallo, jolla ei ole lihaksen lihasta ja miten olen edes kehdannut käyttää tuollaisia vaatteita? Hui kauhistus! Että pitäis piettää mielessä, mistä on lähdetty liikkeelle ja olla jo nykyisestä muutoksesta ylpeä! Mieli vaan tahtoo joskus temppuilla ihan liikaa :/

You Might Also Like

6 Kommenttia

  1. Minoon niin ylypiä sinusta bff. <3

    VastaaPoista
  2. Enpä ookaan ajatellut, että KappAhlista vois löytää noin khuuleja treenihousuja! Sinne siis visiitille ja pian :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siellä on sillon tällöin muutakin kuin mustia vaatteita :)

      Poista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK