Tuhlari

22:19


Tänään on ollut monirikas päivä. On ollut hyviä ja huonoja uutisia, olen ollut tyytyväinen ja loukkaantunut yhtäaikaa, suunnitellut tulevaa ja miettinyt menneitä mutta silti olen tehnyt jotain itselleni epätyypillistä ihan ex tempore! (Googlekaan ei osaa kertoa mulle, kirjotetaanko se oikeasti miten? Välillä, ei väliä vai viivalla?)

Mutta kaikki nämä asiat johti siihen, että hain koko omaisuuden pankista mun keittiöön ja laskin tarkasti jokaisen pennin, miten kulutan tässä kuussa rahaa. Kuten aikaisemmin olen maininnut, että olen nykyisin ihan hyvä rahankäyttäjä ja nyt kun sen konkreettisesti näki itse, niin nyt on PAKKO pysyä budjetissa. Toivotaan siis, ettei lisäkuluja tule yllättäen, mutta nekin on otettu huomioon. Kaikki siirretään siis ensikuulle ;)

Päätin samalla pyhittää tämän kuukauden kulutukselle, eli nyt samalla kerralla ostetaan kaikki tarpeellinen, että seuraavat palkat saa menee suoraan säästöön! Olisi ehkä fiksumpaa ostaa joka kuukausi jotain, mutta "kaikki tai ei mitään"-tyyppinä haluan ostaa nyt nämä, mistä olen jo pidempään haaveillut. Yksi ostos on ikuinen (Hyvä motivaatio herkuttelun vähentämiseen! "Et saa sitä, jos syöt tuon suklaan") ja monen vuoden juttuja ja tekniikat ovat sitten olleet jo hankinnassa opiskeluajoista alkaen, joita ei silloin aikoinan ole pystynyt ostamaan.

Joten se siitä "ostolakosta", esittelen mun uuden töllöttimen: tietokoneen näyttö. Voitte vaan arvata, kuinka kamalalta kaikki virheet näyttää kuvissa ja muutenkin pitäisi alkaa nuita mun 100000000 kuvaa siistimään.. Ihan vuodesta 2006 alkaen! :)

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat