Vähän livenä mua!

23:54


Hyvää uutta vuotta kaikille ja epäonnistuneita rakettikuvia näin alkuun :) Varmaan osa on jo huomannut, että edelliset seitsemän kirjoitusta on ollut enemmän tai vähemmän ajastettuja ja en ole ollut niin läsnä niiden kanssa. Olen siis nauttinut lomasta aikalailla täysin leväten ja on aika palata pikku hiljaa sorvin ääreen.

Yksi merkittävä paluu on salille. Täällä kakkoskodissa ei ole koskaan porukkaa salilla ja tänään oli kunnon ruuhka! Pikku kylän kaikki asukit oli yhtä aikaa ja olo oli sen mukainen. Hyi. Huhtikuuta odotellessa, kun hiljenee.


Kävin vähän testaamassa, jokos olkapäät antais myöten treenata enemmän, mutta huonolta näyttää. Saan kyllä treenattua jalkoja ihan moitteettomasti, vähän keskikroppaa, mutta yläkropan treenistä ei tuu yhtikäs mitään. Oon venytelly ahkerasti, kylmettäny olkapäitä ja ollu hierottavana, mutta ei auta mikään kun kipuilu jatkuu edelleen. En tiiä, mitä tässä aletaan seuraavaksi tekemään..

Olen käyttänyt lomalla aikaa myös blogiin aikaa ja tehnyt monen monta tekstiä valmiiksi. Ajattelin säästellä teidän hermoja ja julkasta niitä tässä pitkin tammikuuta, ettei tule tekstiähkyä. Runosuoni on sykkinyt vähän liiaksi asti! Yritän muistaa, että kohtuus kaikessa myös tässä kirjoittamisessa. Tarkoituksena on tämän kirjoituksen jälkeen alkaa myös panostamaan kuviin entistä enemmän, kun pääsen omalle koti koneelle muokkaamaan kuvia! Näillä reissuilla kun ei ole minkäänlaista mahdollisuutta kuvien käsittelyyn ja sitä on kova ikävä! :)

Oon saanut kruisailla mun ja Rikun uudella autolla! Ei tarvi rönttämersulla enään ajella! Tosin saan käyttää tuota autoa kerran vuodessa, joten sana "meidän" ei kuvasta ihan todellisuutta :D Haha, huomaa kyllä, että on tässä 14 päivää oltu lomalla, joka alkaa mulle kyllä riittämään.  Huomenna kun palaan takaisin kotiin, niin mulla odottaa siellä kämpän kääntäminen ympäri. Uudistuksia haluan sinne heti näin joulun jälkeen ja jotenkin mukava palata taas "arkeen" uudella innolla! :)

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat