Weekend

15:06


Kahvittelua, lenkkeilyä ja hyvää seuraa. Siitä on mun viikonloppu tehty. On ollu kiva vain olla ja hengailla itsensä kanssa, muttei liikaa! Hormonitasapaino kirjaa olen ahkerasti lueskellut ja nauranut putoukselle, Ymmi on kyllä paras!

Toisaalta on mulla jotain pahasti vikaa alitajunnassa, kuten naamakirjassa ilmoitin: "Tiedättekö sen tunteen, kun ihminen on  rentoutumisen tarpeessa? Tänään aamulla (la) heräsin ilman kellon soittamista klo6:58 paniikissa, että mulla on 30minsaa aikaa olla bussissa. Kiireessä söin, puin ja olin pysäkillä klo7:30 kuten aina arkisin. Ainoa ero oli se, että oli lauantai, eikä mulla ollu kiire töihin!!!! Ajatus vähän ylikierroksilla, kun en viikonloppuna osaa rentoutua? Toivottavasti huomenna osaa nukkua pitkään ja olla menemättä töihin!"

Ok, mun pitäis vissiin opetella oikeasti stressinhallintaa? Jooga, meditaatio?

Mun muut asiat taitaa jäädä myöhemmäksi, koska täällä alkaa kohta asuntonäyttö ja mun pitää lähteä evakkoon. On muuten rasittavaa asua posliinitalossa, jonka pitää olla kokoajan tiptop siisti. Toisaalta eipähän tule sotkettua!

Käy myös lukemassa

4 Kommenttia

  1. Jaa son meiän hoodzeilla ollu heti ko minen oo sielä! :D Hah.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse karkasit eka!! PRKL. :D

      Poista
    2. Oon kateellinen sun kämpälle. :D Oispa meilläkin noin nätin näköistä...

      Poista
    3. Voih, toivottavasti seuraava on vielä nätimpi! :)

      Poista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat