10 päivää hiljaisuuteen

21:35


"Ja sitten siirrymme urheilun pariin.." Tai ainakin uutisissa sanoitaan nuin, mutta mulla se tarkoittaa vaan paluuta salille :) Vihdoin mahakivut on poissaan ja terveen papereilla pääsen seikkailemaan ihmisten ilmoille :) Kuvitus on tämän päivän treenistä.

Tämä jatkuva makoilu on saanu mun olkapäät taas kipeytymään ja niitä tässä olen kovasti kuntouttanut, ettei tilanne mene pahemmaksi. No voitte kuvitella, kun tauon jälkeen tekee yläkroppaa, eikä malta puottaa painoja vähän pienemmäksi? Tiedossa siis jäätävä jumitus! :)

Uutena ihastuksena olen löytänyt juoksumaton. Yleensä kierrän sen kaukaa, mutta nyt joulun jälkeen olen innostuin vähän jopa ottamaan hölkkäaskelia. Toivottavasti pieni kipinä syttyis ja lenkkeilijä-laura heräis talvihorroksesta kevään aikana! Oletteko koskaan kokeillut "askelkyykkyä" juoksumatolla? Tämä on nousuut mun jalkapäivän ehdottomaksi suosikiksi ja 10min riittää siihen, että hiki virtaa!


Lauantaiyö ei sujunut ihan tavalliseen tapaan, vaikka meillä desibelit hyppelee normaalisti kohdassa "sietämätön meteli". Naapuri päätti alkaa vähän räyhäämään rappukäytävässä ja varmasti soiteltiin muiden naapureiden kanssa kilpaa poliisille. Tulipa sekin soitto koettua ja leikittyä Ulla Taalasmaata.. 10 päivää uuteen kotiin ja jostain syystä odotan sitä taas entistä enemmän.. :'))

Onneksi mulla alkaa uudet tuulet puhaltamaa, niin asunnon kuin itseni suhteen. Nyt ei ole piheydellä varaa, koska otin itselleni 4kk ajaksi personal trainerin!! Kerron tästä lisää myöhemmin, kunhan saadaan yhteistyö aloitettua tuossa 3. maaliskuuta, en malttais millään odottaa! :)

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat