50-vuotias Äiti ♥

25.2.14


Mulla ja äidillä on erikoinen suhde. Pienenä rakastin äitiä, teininä olisin tehnyt mitä tahansa, että olisin päässyt hänestä eroon. Onneksi se on jaksanut katella mua läpi vaikeiden kriisien ja silti osannut tukea mua. Näin jälkeen sanottuna olisin voinut olla äitiä kohden paljon kiltimpi, mutta onneksi nyt voin osoittaa sen eri tavoin. :)

Kiitos vielä äidille, joka rakkaudella Danaa hoitaa ja hellii kun itse olen pitkiä päiviä töissä. Dana varmasti arvostaa tätä ja osaa heiluttaa häntää paljon 


Käytiin lauantaina syömässä äidin 50-vuotisen elämän kunniaksi ja en ole pitkään aikaan syönyt nuin hyvää pihviä kasviksilla. Nam!

Paljon onnea mun äidille ja pitäkää hauskaa siellä oikeissa juhlissa tänään, täältä muuton keskeltä on vähän vaikea lähteä ajeleen sinne paikalle, mutta pian met nähdään taas 

You Might Also Like

2 Kommenttia

  1. Asian sivusta pakko kommentoida, että mun lapsuudenkoira oli juurikin cavalier, mutta värityksenä blenheim. Ja olihan se suloinen tapaus! Just tuollanen luppana ja häntä heilui minkä ehti :D 13-vuotiaaksi herra eleli, kunnes sydänvaivat vei viitisen vuotta sitten. Kiva siis katella näitä Danan kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lukuisista sairauksista ja lyhyestä elämästä huolimatta cavat on kyllä kaikki niin rauhallisia ja luppania! :) Danalla on kuiten ulkomaalaiset sukujuuret niin toivottavasti pysyy terveenä pitkään :)

      Poista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK