HVD= Hyvä vuokra dvd!

14.2.14


Mun ystävänpäivä on kaikkea muuta kuin ystävällinen! Olen kotona yksin ja tänään ainakin pitää vielä täällä pysyä. Kaikki rakkaat on jossain muualla ja nauttii olostaan, mutta niin se pitääkin mennä! :) No, onneksi ystävänpäivä on jokapäivä, eikä tarvitse sen takia masennukseen vaipua ja ehkä on parempi, etten tartuta tätä tautia kelleen :)

Vaikka mulla on otsikon mukainen päivä niin muistakaa ystäviä ja olkaa itse ystäviä! Mulle tuo sana on hirmusen tärkeä ja vaatii paljon työtä, mun sydämmeen ei nimittäin pääse vatsan kautta, vaan äärimmäisen luottamuksen turvin :)

You Might Also Like

2 Kommenttia

  1. Meikäkin on kuule pysytellyt mahataudissa tänään koko päivän ja nyt anoppilassa. :( Ei oo ystävällistä! Mutta love u bff, oon ihan samaa mieltä, että ystävänpäivä on joka päivä. <3

    VastaaPoista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK