Loma lusittu

4.2.14


Nyt on paluu arkeen... Tosin ei mulla ole sitä ikävä. Pidennetty viikonloppu ei mennyt ihan suunnitelmien mukaisesti, mutta sain pussailla mun rakasta hauvelia ja nähdä kauniin auringon tänään aamulla. 

Kerroin aikaisemmin paluusta salille ja heti sain kokea niin aamu- kuin iltatreenaamisen. Häätyy todeta, että tekisin mielelläni vuorotyötä, että pääsisin aamulla salille ennen töihin lähtöä, koska nyt ei ihan houkuttele se klo:6.00 lähtö. Vaikka olen aamulla uninen ja mielelläni nukun pitkään, mutta liian myöhään treenaaminen sekoittaa mun unet täysin (ma illan päähänpistos lähteä "tyhjälle salille".. P*askat ku siellä oli koko Tornio ajatellut samalla tavalla...) ja saa olon levottomaksi. Tänään (ti) taas klo:9.00 olin salilla mummojen kanssa ja sain tehtyä maailman parhaan treenin 1h 20min, enkä ollut heti luovuttamassa vatsojen kanssa! Melkein pari tuntia aikaa vierähti ja olo oli todella virkeä! Venyttelin päälle ja pian olin äidin kanssa jo shoppailemassa :)

Näin löhöilyn jälkeen ehkä kestä sen ajatuksen, että nyt olisi kolme kovaa työpäivää, yksi hieronta ja sitten taas viikonloppu flow päälle.. :)

You Might Also Like

0 Kommenttia

Bloggerin lukijat

FACEBOOK