Loman tarpeessa♥

00:25


Kyllä tämä elämä vielä lakkaa potkimasta päähän ja kyllä se aurinko joskus paistaa risukasaan. Ihana huomata, että Dana jaksaa vieläkin olla iloinen, kun me tavataan. Mun silmänaluset on tummemmat kuin koskaan, eikä missään vaatteissa ole lämmin. Mulla on kokoajan kylmä. Serkkupoika jaksaa nauraa, vaikka itellä olisi haikea mieli, kuka nyt ei tuolle hymylle voisi olla vastaamatta. Ja tietty se, että näkee omaa poikaystävää monen viikon tauon jälkeen 

Vaikka jaksan katsella tuota kaunista aurinkoa, niin muistakaa, että elämässä voi tapahtua yllättäviä asioita milloin tahansa. En ole koskaan käynyt teho-osastolla sairaalassa ja voin kertoa, etten ole koskaan kokenut niin raskasta tunnetta toista ihmistä katsoessa. Siinä tuhansien piippaavien koneiden keskellä pidät toista kädestä kiinni ja sanot, että kaikki on hyvin, vaikka omat ajatukset pidättelee kyyneleitä.. Taas osaa hetken aikaa ajatella, että mun omat murheet on niin pieniä ja annan liian vähän aikaa mun läheisille. 

Rakkaalle paljon voimia ja mulle lomaa, sitä tarvitaan enemmän kuin koskaan

Käy myös lukemassa

4 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat