A large bedroom

30.3.14


Mun oma lukaali on ensimmäistä kertaa siisti ja onhan muutosta kulunut vain kuukausi :D Makkari on keväinen ja viihdyn täällä hirmusen hyvin. Aamulla aurinko paistaa sisälle ja herättää valolla. Ihanan kirkasta siis!

Sisko halusi antaa isomman makuhuoneen mulle ihan siitä syystä, että sain tietokoneen piiloon. Olin ihan yllättynyt tästä "lahjomisesta" ja nyt oli mahdollisuus laittaa vaaterekki ja ostaa iso taulu seinälle. Täällä on paljon tilaa mun tavaroille ja integroitu likapyykkikorit kaappiin piiloon! Vähän luulen, ettei tämä järjestys kauaa pysy, koska tässä on niin monta mahdollisuutta eri järjestyksille! :)

Huomasin vaan, että muissa asunnoissa Dana on aina koristellut mun sänkyä ja nyt se puuttuu kuvista. Onneksi siskon tuparilahja zeepra yrittää pelastaa tilannetta parhaansa mukaan :)

You Might Also Like

4 Kommenttia

  1. Ihanan näkönen huone! :) Kivasti piristää tuo keltanen.<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) ♥ keltainen on kyllä nykyään vähän liikaa mun lemppari... :')

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Tarkoitatko kattovalaisinta? :) se on Kodin Terrasta ostettu parivuotta sitten :)

      Poista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK