Pieniä vieraita

09:51


Katselin tuossa mun kuvia ja totesin kuvanneen enemmän lapsia kuin ketään muuta. Pieniä vieraita on käynyt kylässä ja ne on kyllä aina niin suloisia :)

On meillä isompiakin vieraita käynyt ja yhden vieraan kanssa tuli puhe tästä blogista. Miksi en ole kirjoittanut? Mulla on luonnoksissa 16 tekstiä odottamassa kuvineen, mutta tekstit puuttuu. Aina iltaisin olen niin väsynyt 10h töiden jälkeen, ettei yksinkertaisesti ole runosuoni sykkinyt.. :( Eilen illalla istuin myös tämän tekstin äärellä, mutta uni vei voiton.

No toisaalta olen tällä viikolla ollut mötikän (Nikonin kameran) kans kuvaamassa, joten se ei ole kulkeutumut niin moneen paikkaan kuin pikku olympus. Onneksi sain sen tänään takas <3


Yksi huono juttu asua kaupungissa on ikkunoiden likaisuus! Nyt kun aurinko on alkanut näkyä niin ikkunat näyttää ihan kamalilta! Lie edellinenkään asukas pessyt ihan viime syksynä niitä.. Edellisessä kodissa oli ikkunoita viisi ja tässä nykyisessä kymmenen + parvekkeen ikkunat, joten töitä riittää :)

Meidän koti alkaa olemaan siinä kunnossa, että lähden nyt ostoksille IKEAAN ostaan viimeiset tavarat omaan huoneeseen, joka on edelleen kuin pommi... Uuden taulun olen saanut seinälle ja muuten tavarat on ihan ok paikallaan. Vaatteet olen saanut pestyä ja nyt alkaa raa'alla kädellä jaottelu kaappiin tai kirppikselle! En ajatellut jättää mitään epäsopivaa vaatetta sinne! :)

PS. Päivä hortonomina-tulos! Aamulla ennen töitä kukat vielä kukoisti. Töiden jälkeen totesin, että kukat ei ole mun juttu.. :D

Käy myös lukemassa

2 Kommenttia

  1. Saako tähä sun blogii semmose palvelun että mulle kilahtaa aina emailia ko sää oot päivittäny blogia :D joka päivä jouvun käyä täälä kurkkimassa että oisko uutta tekstiä :D sulle satelee käyntitilastioihi lukemia ko mää näpytän jokahetki "oisko nyt päivittäny?...eeentä NYT?...jos mie nyyyyyt katton..."

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt löytyy tuolta alhaalta nii ei tarvi kokoaikaa rampata :D

      Poista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat