Puuro mikroon!

23:02


Mulla iski eilen koti-ikävä. Ikävä Danaa, jolla on hyvä olla mun vanhempien luona. Se saa juosta vapaana pihalla, eikä tarvitse kestää haukkuvia naapureita. Voitte kuvitella, kuinka pistää vihaksi se, ettei ihmiset ajattele toisiaan! Meidän pihalla saa kävellä kuin miinakentällä, koska siellä näkyy paljon koiran jätöksiä ja ihmiset ovat niin itsekkäitä, eivätkä osaa kerätä niitä pois! >:/ Murr..

Myös pyörät ovat aiheuttaneet pientä vaivaa, nimittäin muutossa meillä 'unohtui' toinen vanhalle asunnolle ja sen kohtalo on ollut aika karu monesta "pahoinpitelystä" johtuen. (naapurit kaateli ja eräskin väänsi jalaksen ilkeyksissään jne..) Huolimatta niistä ja aamuisesta tuskaisesta polkemisesta töihin sain viimein pyörään ilmaa ja jesarilla korjattua ja nyt olen sillä ajellut enemmän kuin iloisena. On onni, että saa jokapäivä pyöräillä töihin hyvällä pyörällä! Tosin nuita lumisade päiviä en enään kaipaa, tulisi jo kesä! :)

Näin kokonaisuudessaan mulle kuuluu hyvää. Meinaa olla aamuisin kiire, mutta olen helpottanut arkea lapuilla ja laittamalla iltaisin kaiken kuntoon. Sisko naureskeli mun dementialle ja oli outoa kuunnella, kun toinen keittiössä hääräili. Melkein kaksi viikkoa totuin olemaan muualla siskosta ja oli eilen ihana saada hänet kotiin! :)


Myönnettäköön: Työt ja treenit vie paljon mun voimia viikolla ja olen vakavasti harkinnut ripsipidennysten ottamista. Nyt värjäsin kulmat, mutta mun olemattomat ripsihaivenet ovat aina piilossa.. Mullahan ei ole aamulla aikaa laittaa mitään ripsiväriä, mutta vahvasti haen tähän asennevammaan muutosta, vaikka pystyn hyvin olemaan ilman! ;) Toisaalta mun silmät ovat hirmusen herkät, eikä ne kestä jokapäiväistä ripsiväriä niin en tiedä, kestääkö ne sitä liimaa ja pidennysten painoa.. Kestovärjääminen voisi pelastaa tilanteen ainakin hetkellisesti. No ehkei tämän ajattelu ole ajankohtaista, mutta harkittavissa kylläkin :) 

Mukavaa viikkoa kaikille, mun pitäisi olla jo köllimässä omassa sängyssä :)

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat