Urheilun tavoitteet

19:45



Yllä olevat kuvat on otettu yli kuukausi sitten?!? Nämä kuvattiin veljen kanssa meidän treeni viikonloppuna, kun tehtiin viikon treenit kolmessa päivässä! :) Sen jälkeen on ollut muuttoa, on ollut lomaa, on alkanut valmennus.. Kuitenki ollaan suht säännöllisesti liikuttu :)

Samahan tässä on laittaa mun seuraavan 4kk tavoitteet myös esille :)

1. Säännöllistä venyttelyä ja spagaatti! Liikkuvuus auttaa niin paljon eri asioissa, että haluan päästä rautakangista eroon! Ryhdin suoristaminen ja haluan kyykätä syvemmälle. Mun lonkankoukistaja on äärimmäisen jäykkä (hieroja sitä kauhisteli) ja muutenkin kädet meinaa olla tunnottoman työn vuoksi.. Nyt siis venyy ja paukkuu!

2. -6kiloa. Ensin ajattelin olla ottamatta mitään painoon liittyvää tavoitetta, mutta helposti tulee keveämpi olo, kun painoa on vähemmän. Mulla on 'varaa' puotella huoletta se -6kiloa pois ja Tuulin avulla varmasti saan sen pysymään pois :) Muutamassa viikossa luku on jo pienentynyt! :)


3. Leuanveto ja oman kehon hyväksyminen. Tämä osa-alueen kanssa mulla on kaikista eniten työtä. Inhoan punnertamista ja dipit on maailman kamalimpia. Tänäänki salilla raivosin niiden kanssa, tosin mulla oli kädetkin todella kipeät (tunnottomat) niin ei ihme, ettei dippi sujunut. Leuoista olen taas enemmän kuin innoissaan, taljassa testaamisen jälkeen mun pitäisi pudottaa painoa 5-10 kiloa, että saan tehtyä leuan.. Ei naurata, mutta tämä tavoite on haastava ja onnistuu ajallaan! :)

Myönnän, että oman kehon hyväksynnässä on tullut jo suuri harppaus, kun vertaa tammi-maaliskuun kuvia keskenään. Huhhuh, turvotus on kyllä ruualla lähtenyt pois! :)
Mulle suunnitellut liikunnat menee seuraavasti: Sali x3, PHA salilla x1, 60min aerobinen x1-2, Venyttely, hyväfiilis kävely x3. Tavoite olisi viettää 1-2 lepopäivää viikossa, joista toinen on pyhitetty venyttelylle :)

PHA: Pylly-Hauis-Alli treeni.. Ei ihan, vaikka Riku niin kovasti väitti.. :D "PHA =Pheripheral Heart Action-treeni on tehokkaasti sydän- verenkiertoelimistöä aktivoiva liikuntamuoto. Eli pistetään veri kiertämään aina pieniin hiusverisuoniin saakka, niin että happi ja ravintoaineet pääsevät verenkierron mukana kaikkialle kehossa." 'Polttaa tehokkaasti rasvaa ja nostaa lyhyelläkin aikavälillä hapenottokykyä, sopii siis täydellisesti mulle :) 

Ensimmäinen kerta tuntui kamalalta, mutta nyt odotan viikon treeniä ihan innoissaan! Pitää myöhemmin raportoida, mitä muutoksia huomaan tän treenin kanssa! :)

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat