Vanhasta uuteen kotiin!

22:31

Koti 1: Rollon yksiö, Koti 2: Rollon kaksio, Koti 3: Oulun kolmio


Muuttaminen on rankkaa ja toivottavasti ei tarvitse sitä tehdä seuraavaan 1½ vuoteen! "koputtaa puuta!" Hyvästeltiin perjantaina meidän tunnelmallinen kolmio keskustasta ja pakosta muutimma uudempaan taloon. Mulle se sopi oikein hyvin, koska olen aikaisemmin asunut 2000-luvun taloissa :)

Vanhassa talossa on se oma tunnelma, jonka puuttumista sisko on muutamaan kertaan harmitellut. Meidän sisustus poikkeaa aikalailla toisistaan ja nyt saan enemmän mun silmää miellyttävän. Varsinki, kun mun makuuhuone on tuplasti vanhan kokoinen! Ah, omaa tilaa ja valkoista! Meidän sistustus tulee olemaan aika hillittyä, olohuone/keittiö ruskea-valkea, siskon makkari musta-valkea, mulla musta-harmaa-valkea ja vessa harmaa.. Hihi, omaan huoneeseen tosin tulee tehostevärinä keltainen, kunhan saan kaikki paikalleen. :)

Tässä on muutama muuttokuva Oulun kolmio 2! :)


Kodista tulee varmasti lisää kirjoitettavaa, joten nyt kuvat saa riittää. Se, milloin tämä koti on valmiina..? Se jää varmasti loman jälkeen! Täällä on mamma ja veli kylässä, joten aikamoisessa kommuunissa mennään muutama päivä, mutta se ei haittaa yhtään! :)

Ikea, Kodin1, Anttila, Kärkkäinen... Täältä tullaan!

Käy myös lukemassa

2 Kommenttia

  1. Muuttaminen on kyllä rankkaa puuhaa mutta samalla niin terapeuttista! Ajattelen aina että se on ns. Uusi alku kaikelle! Saa luopua vanhasta ja hankkia tilalle uutta! Sisustaminen on ihanaa! :) tosi ihanan näköstä ollut teidän aikasemmissakin kodeissa kyllä, tykkäääään<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juurikin tuo uusi alku on mielessä, kun unelma itsestä starttaa tänään! :) Nyt varsinki tuo sisustaminen on ihanaa ku mun tavarat sopii tähän asuntoon! :) Kiitos kommentista!

      Poista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat