DIY- Jakkarasta yöpöytä

10.4.14



En oikein ole löytänyt omaan huoneeseen sopivaa yöpöytää ja visiona oli nimenomaan harmaa. Mun himoitsemat on liian kalliita tai luonnossa rumia, joten piti rythtyä tuumasta toimeen. Mulla oli edellisessä asunnossa käytössä tuollainen Ikean jakkara, joka oli puusta ja tadaa, senhän sai maalattua!

Penkki maksoi n.9e ja maali 5e, joten ei ihan Kartellin hintoihin päästy ;) Kuten huomaatte, maali on vähän "sinertävää" ja kaipaan jotain kunnon hopeaa siihen päälle. Hopeaa maalia siis metsästämään, että saadaan blongiä... Mun tuurilla sen hankkimiseen menee vain muutama vuosi ja alulakana meni myös vaihtoon, väärä väri ;)

j

You Might Also Like

8 Kommenttia

  1. Kiva, itekki tykkään tuommoisista jakkaroista yöpöytinä. Mulle on tulossa omalle puolelle sänkyä vanha entinen pesukommuutti, se pitäis vaan maalata uusiksi ensin. Hellun puolelle löysin Ellokselta mustan jakkaran, tietty joku vähän vanha ja kulahtanut ois parempi mutta en semmoista löydä niin Ellokselle lähtee tilausta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse olen todella harvoin innoissaan mistään jakkaroista, mutta tuo on niin kätevän kokoinen ja joskus tulee sitten ihan jakkarana käyttöön! :) Kulahtanut olis just hyvä :)

      Poista
  2. NUO TYYNYT! Keltainen on kyllä hiton hyvä väri sisustuksessa, ah... Mistä nuo on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on ja varsinki nyt keväällä! :) Siskolta varastin, mutta oliskohan H&M Homesta? En ole 100% varma :)

      Poista
  3. Oho tulipa vain sinertävä tuosta. :o Hööh!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nooo maalikauppaan ja kunnon hopeaa kehiin ;)

      Poista
  4. ootpa maalannut sen nätin väriseksi! :) ja tuohan toimii todella hyvin yöpöytänä! Mulla on ihan samanlainen, jonka maalasin joskus mustaksi ja nyt vasta maalasinkin sen keltaiseksi :) Mulla se vaan on keittiössä, mutta vois harkita uuden tuollaisen ostamista ja laittaa yöpöydäksi, sillä tämänhetkinen kyllästyttää :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kätevästi on toiminut! Vielä kun saisi jotain kunnon hopean hohdetta tuohon päälle niin olisin vielä iloisempi! :)

      Poista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK