Kolomen viikon liikunnat

19:21


Tänään heräsin kamalaan oloon ja olen ollut kotona flunssaa parantelemassa. Kuppi kuumaa ja lepoa, sillä pitäisi olo parantua.. Toivottavasti. Luulis, että lepopäivänä saisi paljon aikaan täällä blogin puolella, mutta todellisuudessa mulla ei innosta istua tietokoneella ollenkaan.. Päätä alkaa vain särkemään lisää ja kuka nyt pyykkiä jaksaa pestä kipeänä. Peiton alle pimeään ja unta palloon! ;)

Mitäs kuuluu mun liikuntaan? Ihan hyvää kuuluu. Vähän on ollut motivaatiossa puutosta, mutta se joskus suotakoon. Rikun olemassaolo "sai mut pysymään pois" salilta ja jouduin loppuviikosta yhdistämään selkä-jalkapäivän ja tekemään vatsat alkuviikosta ennen PHA-treeniä, että sain kaikki tehtyä. Muuten olen suunnitelmassa pysynyt, vaikka edelleen mulla on suuri tsemppaaminen sen pidemmän aeroobisen ja lyhyiden kävelyiden kanssa.. Nyt tällä viikolla toivottavasti saan pitää kevennetyn viikon, vaikka ensiviikolla sen pitäisi vasta olla ja pääsiäisenä on paljon aikaa lenkkeillä Danan kanssa! Katsotaan, mitä Tuuli sanoo tänään, kun aletaan tuossa kohta juttelemaan. :)

Heiaheiassa mun piti nostaa liikunnan viikkotunteja, että saisin vähän enemmän panosta :) Ennen tavoite oli 6h/viikko ja jokaisella viikolla olen päässyt yli 7h/viikko, ja oma tavoite on saada lähemmäs 7-8h välille. :)

Käy myös lukemassa

4 Kommenttia

  1. Vastaukset
    1. Pikkuhiljaa alkaa näkymään tulosta mutta ohan tuo vielä ihan pikkunen ^_^

      Poista
  2. Ihana habatsu joo! ;) Katotaanpa pärjäätkö mökkireissulla jo Mutulle. :---D

    VastaaPoista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat