SPIbelt

2.4.14


Tämä kummallinen kapistuis on kulkenut mun mukana vuoden päivät, enkä ole sitä tänne esitellyt?!? Hui mikä emämoka! :)

SPIbelt on pieni, kätevä ja tilanteeseen sopiva "vyölaukku", joka on todella näppärä niin lenkillä kuin salilla. Käsivarressa oleva puhelin on aina tiellä, joten olen suorastaan rakastunut tähän yksilöön. :) Värejä on monia ja käyttää tätä voi missä tahansa, kangas venyy ja kutistuu, joten mun Samsung s3+avain mahtuu hyvin tuohon. Myönnän tämän olevan hintava, (30e pintaan) mutta jos olen käyttänyt tätä lähes päivittäin niin se on pieni hinta loppupeleissä! :)


Sini Sabotage on yllättänyt mut ihan täysin. Levikset oli ihan ok, Miks oli iskevä ja nyt muutaman kerran levyn kuunnelleena olen löytänyt muutaman tosi hyvän biisin, joilla saa varsinki salilla kunnon buustin!

Sini Sabotage - Lambada


Sini Sabotage - Mitä pitäis tehdä feat. Asa

Se siitä Sinistä, mutta pakko tähän samaan on lisätä mun pahapahapaha sortumus: Uudet salihousut. Kait se on myönnettävä, että nämähän ei ole ainoat, jotka olen tämän kuukauden aikana ostanut.. Toisissa oli keltaista hei! Mutta kattokaa nyt, kuin ihanat nämä on! 

Terveisin: Omistan ainaki kymmenet salihousut eri väreissä... Muttaku ne on niiiin kivoja... <3

You Might Also Like

4 Kommenttia

  1. Kiitos vinkistä. Laitoin saman tien tilauksen vetämään. Oon kokenut salilla todella ongelmalliseksi puhelimen ja avaimien kantamisen. Toivottavasti tämä ratkaisee ongelmani.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse olen tuosta tykännyt kovasti, toivottavasti on hyvä! :)

      Poista
  2. Oon nyt hetkisen lueskellut tätä sun blogia ja vitsit tykkään niiin hulluna! Jään niin seuraileen. En ees tienny mihin postaukseen kommentoisin, kun niin moniin löytyi jotain kommentoitavaa. :'D Sai kyllä niin paljon inspistä nuista sun kuvista, upee kehitys kropassa huhhu! Ja jep nuo salihousut on munki heikkous... Eilen unohtui housut kotia ja pakko kuitenkin oli päästä salille eli hyvä tekosyy käydä ostamassa uudet :D Ois kiva jos tekisit jotain postausta kaikista sun salikamoista! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos piristävästä kommentista ja teretulemast mukkaan! Vaihtelevalla meiningillä mennään, mutta koitetaan kovasti! :) Salihousut ja -vaatteet on kyllä suuresti työnalla, joten kirjoittelen niistä mahdollisimman pian juttua! ^_^

      Haha todellaki hyvä tekosyy! :) Kiitos kommentista.

      Poista

Bloggerin lukijat

FACEBOOK