Inhokki suosikki VAPPU

22:02


Hyvää vappua vaan kaikille ja toivottavasti kaikilla oli mukavaa :)

Mulla on aina ollut vähän ristiriitaiset olot vappuun. Toisaalta olen katkera sille, etten ole koskaan juhlinut sitä, saatikaan pukeutunut vappuna ala-asteen jälkeen. Inhoan poksautettuja ilmapalloja, en koskaan saa seuraa ja aina olen vain kotona.. No purin sitten vihaani facessa: Inhoan vappua... Ärsyän ilmapalloja ja koko juhla on ollut aina jotenkin ärsyttävä, sen lisäksi jokapaikassa on jotain haalareita ja kaikilla on hauskaa. Salillaki oli niin kamalasti porukkaa.. Sitten ajattelin mennä kauppaan... Ai täälläki on ihmisiä! Mulla oli mukana tasan 10e rahaa. Myyjä sanoo hinnaksi 10e ja 5senttiä!!! Viisiärsyttävänv*tunsenttiä.. Paniikkihan siinä meinas iskeä ja hyvä etten alanut itkemään. Kunnes takana oleva rouva antoi myyjälle 5senttiä! MUN PÄIVÄ ON PELASTETTU JA kuin tuollaisia ihmisiä olisi enemmän maailmassa! Olen niin kiitollinen ja koko tän tekstin alkuosa on historiaa. HYVÄÄ VAPPUA KAIKILLE <3

Päätin illemmalla, etten jää kotiin yksin. Aloin laittautumaan sen kummemmin suunnittelematta ja päätin lähteä katsomaan tunnelmaa kaupungille vaikka yksin. Nappasin kameran mukaan ja nauttisin auringosta. 

Tämän päätöksen jälkeen mun vappu osottautui todella kivaksi juhlaksi! Lapsuudesta vanha kaveri laittoi viestiä, että nähtäsikö kaupungilla ja loppuilta oli todella nauramista ja nauttimista! :) Ei oltu nähty yli vuoteen ja sitä ennen ollaan kunnolla nähty vuonna 2009 juhannuksena! Oli ihana nähdä, kuinka sitä ollaan kasvettu ja osattiin nauraa meidän lapsuuden hullutuksille. Eikä ollut hiljaisia hetkiä yhtään, joten se jo kertoo jotain. Mentiin istumaan baariin ja aikaa vierähti viitisen tuntia vain höpötellen ja mun tapauksessa muutaman alkoholittoman drinksun voimin. Yhtään munkkia tai simaa en ole vappuna ottanut! :)


Menin nukkumaan puoli yhden aikoihin ja aamulla heräsin siihen, että olin nukkunut 12h yöunet! Olo oli ihanan virkeä ja meninkin salille vetämään hyvän treenin. Siellä oli ihanan hiljaista niin pystyi vetämään täysillä PHA-treenin ja sen näki naamasta ja paidasta! :) 

Kyllä ne jenkkikset alkaa palamaan toivottavasti pian, tämä viikko on mennyt hyvin treenien suhteen ja alla näkyy viimeviikon lepoilu ja hölläily viikot. Nyt ei hölläillä vaan mennään täysillä koko toukokuu! :)

Käy myös lukemassa

4 Kommenttia

  1. Hymyilytti noi "teiniselfiet", välittyy niin kiva fiilis! Mahtavaa että sulla oli kiva vappu, mulla on vähän sama ongelma kun en oo kauheasti tutustunut opiskelupaikkani ihmisiin niin ei oo oikein ihmisiä keiden kanssa "haalareilla"... :D Jarnolla ja Jennillä kun on ne omat opiskeluporukkansa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Näinpä, pitää kerätä oma "ei haalareita" porukka ensvuonna :")

      Poista
    2. Meikäkin voi kuulua tohon "ei haalareita" porukkaan jo ensi vuonna! ;DD

      Poista
    3. Haha emmie tiiä huolinko sua mukaan ;) No ei vais, teretulemast! ^^

      Poista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat