Kultaisia vuosia

23:20


Rikulla on jotain ihanaa kultaista ja se taitaa olla ihan rakastunut. Minun lisäksi sen kohteena on uusi puhelin, HTC ONE M8. Mulla ehkä vähän harmittaa, kun Rikulla on niin kaunis puhelin! Tuo on niin hyvän värinen ja käyttis on sama kuin samsungissa :)

Käytössä Riku on tykännyt siitä todella paljon. Tuossa on hyvä kamera ja sen paras ominaisuus on hidastus! Voitte kuvitella, kuinka ollaan naurettu hyppiville korille ja juoksevalle Danalle, kun näkee jokaisen karvan liikkeen.. :')


Blogilla on synttärit. 5 vuotta sitten siirryin bloggeriin livejournalista, jossa kirjoittelin jo yläasteen aikoina. Silloin 17v, melkein 18v Laura mustalla tukalla ja feikkilaseilla ei olisi ikinä uskonut, että tää homma jatkuu vielä nykyisin. Huhhu!

Onhan tässä kasvettu ihan hurjasti nuista ajoista. Silloin esittelin himoshoppailijana kirppariostoksia ja yritin leikkiä asukuvilla, mutta onneksi myöhemmin ne jäi pois. Silloin blogissa näkyi harvoin ruoka tai liikunta juttuja, koska ne oli silloin kaukaisia asioita mulle. Nykyisin ne on osa mun elämää. Mutta voi pojat kun sain tuon Nikonin kameran niin kuvat oli välillä ihan huippulaatuisia! Myös filmille tuli tuolloin kuvattua paljon. Sen saman innostuksen valokuvaukseen haluan takas, kiitos! Oi, mun kamerakin täyttää siis tänä vuonna 5 vuotta! :)


Vielä viime vuoteen saakka muokkasin kuvista aina kaikki finnit ja silmänaluset pois. Loppujen lopuksi mitä järkeä, koska ne on vain elämää, eikä niitä kuulu muokata pois :)

Nyt nukkumaan ja viimeiset seitsemäntoista työtuntia pyörähtää käytiin ennen kesälomaa! Apua, mun pitäis opetella suvivirsi ulkoa viittomakielellä ennen kevätjuhlia.. Jaksaa jaksaa loppuun asti!! :)

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat