Positiivisuus on.. No positiivista

23:44


Luulin pääsiäisenä, että mun "kamalat viikot" oli siinä ja pystyn elämään iloisena tämän ihanan toukokuun. Perun puheeni. Nyt on ollut jotain ihan jäätävän kauhistuttavaa ja ennen kaikkea mun selkä sanoi terveellisyyden sopimuksen irti. Viime lauantaina salilla treenasin selkää ja kait se oli sitten viimeinen isku sille ja nyt se hajos. Alaselkähän mulla on oireillut.. No ikuisuuden, mutta nyt yläselkä siihen lisäksi.. 

Olo on kuin lehmällä posliinikaupassa ja kun selkä on oikeasti kipeä niin en voi treenata ja kun en treenaa niin ruoka ei maistu. Se siitä "älä laihduta"-päivästä kun todellakin olen tehnyt kaikkea muuta kuin ollut herkuttomana. Mun aistit yhdistää kipu+herkut=muka normaalia. Joo varmaan kohtuuella, mutta kyse ei ole mistään pienestä määrästä..

Lisätään vielä soppaan työstressi, jota olen huomaamatta alkanut harrastamaan. Ilman oikeaa syytä, koska tykkään mun työstä todella paljon! Me eletään päivä kerrallaan eikä huomisen töistä voi koskaan tiedä mitään, kuten ei elämästä yleensä. Vai onko edes töitä, kun nykyinen soppari loppuu. Oikeasti mun pitäis olla todella iloinen siitä, että mulla on ensiviikolla työhaastattelu hyvään paikkaan ja luottaa itseeni, että se sujuu hyvin. Taidan oikeasti olla itse itseni pahin vihollinen ja kehitellä tän stressin päässäni. Stressillä kun on tapana vaikuttaa vahvasti kehon hyvinvointiin ja vaikuttaa pitkäaikaisesti. Äh, kamalaa masistelua, nyt Laura loppuu tällanen ajattelu!

Semmosta tänne. Kuvituksena siskon luukku ja sen asukkia mulla alkaa olemaan jo ikävä. Ei tee hyvää mulle olla just nyt yksin, kun en neljän seinän sisältä mihinkään voi liikkua. 

Onneksi voimme rakentaa paremman huomisen ja siihen pyrin. ♡

Käy myös lukemassa

2 Kommenttia

  1. Harmi että nyt on ollu vähän ylämäkiä matkassa. (olipa kliseisesti sanottu, heh..) Toivotaan että kaikki kääntyy paremmaksi, ja kuten itsekin sanoit, se taitaa se oma mieli olla suurin vihollinen. Mulla on ihan sama juttu, kun jännitän myös asioita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noo toukokuu vaikuttaa olevan tällaista stressiä, kyllä se tästä :)

      Poista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat