Salivaatteet: Housut

19:30


MIE RAKASTAN SALIHOUSUJA! Ne on niin kivoja ja värikkäitä ja niitä saa monenlaisia ja näköisiä ja ja ja.. Ah, ne on mun heikkous. :) 

Mun ensimmäiset ja pidimpään mukana kulkeneet housut on perus mustat, Niken treenihousut ja ihan mahtavat jalassa! Nämä on vähän paksumpaa materiaalia, joten ne on todella hyvät talvella ja kesällä ne keskää hyvin tuulen ja tuiskeen!

Seuraavat on taas Gina tricon perus, ("kaikilla on tälläiset") WORK OUT housut, joiden kanssa kamppailin pitkään "Ostanko vai en"- kamppailua. Kuiten ne päätyi mulle kokoa liian pienenä ja nyt ne on juuri soppelit ja ehdottomasti kivat jalassa. Niin materiaalissa kuin ulkoisesti. (Mustissa housuissa jalat näyttää aina hyvältä!)


Uusin rakkaus kaapissa on Adidaksen raidalliset pöksyt. Materiaali on ihanan pehmoinen, hieman läpinäkyvä ja lahkeet ovat hitusen lyhyet, mutta se ei kesällä laittaa yhtään :) Nuilla saa vedettyä treenin kuin treenin.

Siniset tähtihousut on mun ensimmäiset kuviolliset/värikkäät housut ja Ginatricot on kauppana näillä. Ihanan pehmoiset, venyvät ja todella hyvät jalassa! Muokkaantuu kropan mukana ja näitä olen pystynyt käyttämään ympäri vuoden. Plussaa tietenkin pirteydestä, kukapa ei tähtihousuja pitäisi ;)


Alkuvuodesta ostin KappAhlista musta-valkeat housut korvikkeena nuille adidaksen housuille, koska en ensin löytänyt niille oikeaa kokoa ja mun on vissiin pakko saada heti jotain tilalle... Nämä ostin tarkoituksella isossa koossa, koska niitä voi joskus pienentää sopivaksi, mutta ne kuiten on aika hyvin vielä sopineet mulle ja tietty kasvunvaraa pitää olla.. Ei nyt sentään, koska treenihousuja ei voi olla liikaa :')

Kateutta herättäneet keltaiset treenihousut on (yllätys yllätys) Ginat ricosta. Sisko kovasti hamuili itselleen samoja, koska nämä on yksinkertaisuudessaan vaan niin hyvät ja tyylikkäät. Näillä voisi lähteä ihan kaupunkiin shoppaileen oikeiden asusteiden kanssa :) Keltainen on mun uusi suosikki väri ja ehdottomasti treenikenkiin sopivat housut piti ostaa. Kukapa väittää, ettei ne sovi tuohon ;)


Shortseissa mulla on vielä varaa parantaa, koska kaipailen kaappiin ihan perus mustia ja jotain värikkäitä yksilöitä tietenkin! Nämä kummatkin on ostettu muutama vuosi sitten, siniset H&M ja korallit Stadiumista.

Näiden lisäksi mulla on muutamat housut vähemmällä käytöllä / siskolta lainassa, joten niitä ei olla nähty pitkiin aikoihin täällä. Better bodiesin siniset, leveälahkeiset housut oli pitkään mun suosikkina siskolta, mutta nyt ne tuntuu liian isoilta käytettäväksi ja en osaa treenata löysissä housuissa. Toisaalta näitä liian pieniä yksilöitä löytyy ja nyt varovasti olen alkanut niitä käyttämään, mutta en vielä "julkisilla paikoilla". Nuo kyseiset H&M:n punaiset housut ovat kokoa XXXS, vaikka lappu väittää jotain muuta. Ne on kivat, mutta tarkoitettu pienipeppuiselle kaverille.


Kukapa ei haluaisi käyttään ylikalliita, ohuen läpikuultavia ja todella matalavyötäröisiä housuja.. Terveisin hieman katkera ihminen, joka kuluttaa tällaisia housuja kaapissa odottaen fitness/fatness/BB-buumin ohimenemistä ;) 

No ei vais, nuo Better Bodiesin housut ei vain istu mun vartalolle niin hyvin, kuin kuvittelin ja nämä on todella arat jenkkakahvoille, joten ainakaan minkään lyhyen topin kanssa nämä ei sovi mulle. Eilen tummat kävi mun kanssa lenkillä, joten eiköhän ne kohta ole useammin käytössä :)

Muita treenihousuhulluja? Ensimmäiset vuodet pärjäsin mustilla housuilla, joita oli KAHDET!!! Nyt niitä on ainakin 15kpl kaapissa.. Nykyisin vaihtelu virkistää ja tuo treenaamiseen iloa. :)

Ei todellakaan enään mitään vaaleanpunaisia mummohousuja näiden kaveriksi!

Käy myös lukemassa

4 Kommenttia

  1. Eipä yhtään noussut urheilupöksykuume! :D Perkele...

    VastaaPoista
  2. Epistä, sulla on niin hyvä valikoima! Nuo punaset on aivan ihanat ja raidalliset adidakset myös!! Itellä löytyy varmaan viidet hyvät vasta, vaikka silti niitä on kuulemma liikaa... Ei vaan voi mitään kun kaupoissa on kaikkia ihanuuksia aina. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Min mielestä liian vähän ;) osa vaatteista on viety poikaystävän luo, ettei treenivaatteita tarvitse kuljettaa mukana matkatessa :)

      Poista

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat