Välipalaa kaappiin

19:30


Vaikka lupasin, etten osta mitään ennen reissua, mutta muutama tuote lähti mukaan Oulun Ihanaa-messuilta :)

Mannisen tuotteet ovat saaneet niin paljon kehuja, että annettiin Rikun kanssa niille vähän tilaa kaapista. Sana pudding herättää mussa paljon mietteitä, kun niillä viime vuoden elin. Mutta taas paistamisessa ja muuten resepteissä olen kiinnostunut näiden koostumuksesta ja ennen kaikkia mausta. Voin kertoa, ettei ole ollut pettymys!

Mulla on kaapissa Vanilijan ja Suklaan -makuiset Puddingit ja kummatkin maistuu oikein hyvälle. Olen kokeillut myös soija-/mantelimaitoon ja nekin maistuu hyvälle. Vesi on ihan ok, mutta ei niin hyvää yksinään. Mukana tullut mitta on todella kätevä ja Voimariinin suositut pannarit on kyllä todellakin maukkaita! Helppo ja nopea välipala, meikä tykkää. Vie mukanaan myös pahimmat herkkuhimot, nämä on sen verran makeaa. :)


Toinen erittäin paljon huomiota saanut tuote on AOD2 palautusjuoma, joka on maailman parasta juomaa ikinä! Koostumus on mehumainen, maukas ja ihanan raikas, että tuota voisi juoda vaikka janoon! Makuna siis mansikka-lime! Kokeiltiin Rikun kanssa tuota myös smoothien sekaan ja voi armias kuin hyvää se oli! Harmi, että pussi on Rikun, mun pitää varmaan käydä nappaamassa Manniselta oma reissun jälkeen ;)

Toki asiaa ei yhtään helpota se, että Manninen siirtää myyntipisteensä ihan mun naapuriin.. :')

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat