Valokuvan voimaa-haaste!

25.6.14

Valitse oma merkityksellinen lapsuuskuvasi, jossa tunnistat omaa ydintäsi, jotain sellaista oleellista ominaislaatuasi, joka tekee sinusta sinut.


Olin pienenä kiltti kuin meidän mummolan koira. Me oltiin parhaita kavereita ja monta iloa ja surua koettiin Ladyn kanssa. Oon suloinen pellavapää, joka tykkäsi Viiliksestä ja rakasti rusinoita.

Oon vieläkin sisimmässäni kiltti ihminen ja harvoin puhun kenestäkään pahaa selän takana. Vaalea iholtani ja rakastan mun läheisiä todella paljon. Voisin tehdä heidän puolesta lähes mitä vain ja olla edelleen yhtä huoleton kuin nuorena. Mulla ei stressannut huominen ja siihen pyrin nykyisin myös :)


Meillä oli lankapuhelin, joka sai paljon riitoja aikaiseksi. Kun puhelin alkoi soimaan, juostiin kilpaa sen luo! Hävitessäni olin se, joka olisi voinut pitää mykkäkoulua vaikka lopun ikää.. Nykyisin olen yhtä huono pyyteleen anteeksi, jos en koe sitä tarpeelliseksi ja en hirveästi sano loukkaantumista ääneen. Pehmoinen jästipää.

Musta tuntuu että olen löytänyt itseni vasta näin aikuisena. Olen sujut sen kanssa, mitä olen ja hyväksyn virheet. Omaa päättäväisyyttä myös löytyy ja itsetunto nousee päivä päivältä. Yhtä tyylitajuton olen vaatteiden suhteen edelleen, se tuskin tulee koskaan muuttumaam :)

Rikun kanssa juhlissa komeena ja näin Tuulin myös ihka elävänä Helsingissä. Happy! ^^

You Might Also Like

0 Kommenttia

Bloggerin lukijat

FACEBOOK