#YleXpop #Robin #Sanni

13:56


Hästäg Hyvää hästäg alkanutta hästäg kesälomaa kaikille! Mulla loppu eilen työt ja vietin aamun ja yön työporukan kesken nauraen ja vähän itkien. Odotan jo niin innolla syksyä, mutta toisaalta nyt pitää nauttia kesästä ihan täysillä. Olen niin luvannut itselleni, että ennen mun synttäreitä nautin 22v elämästä täysillä ja vietän parhaan kesän!

Nauttiminen voi alkaa jo siitä, että eilen tunsin olevani sinut harmaan H&M:n mekon kanssa, johon olen ihan täysin rakastunut! Se on ihanan löysä ja pitkä ja niiiiiiin mukava. Jakun kanssa olo oli kiva ja pärjäsi ulkona ihan hyvin, vaikka loppujen lopuksi ei tuo kesä ole vielä alkanut sään puolesta ja satoi vettä ihan mukavasti moneen otteeseen.. Tässä yritän, ettei se kuuluisa kesäflunssa iske heti tähän alkuun..


Vaikka vietin alkaa työporukan kanssa niin oli mulla muutama tunti aikaa nauttia omasta ajasta. Kävin kotona vaihtamassa kyseiset vaatteet ja suuntasin Oulun torinrantaan YleXpop tapahtumaan, joka näkyi myös TV:stä ja kuului radiosta.

Paikalla oli paljon ihmisiä, paljon lapsia ja hyvää fiilistä sateesta huolimatta! :)


Ensin oli Robin, Sanni ja Staminan aikana suuntasin jo muualle. Mulla oli tarkoitus tulla katsomaan Anna Abreu ja JVG vielä erikseen, mutta mulla oli niin mukavaa muualla, etten sitten kehannut lähteä. :) Mutta voi Robin kuinka sulonen olit ja Sanni ihan huippu! Pelastin myös erään tytön päivän, kun nostin hänet harteille muutamaksi biisiksi. :) 

Mun festarikesä oli siinä, kaukaisella paikalla olin, mutta haittaneeko tuo :)

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat