Ämpäri päähä ja kelekalla V:ssä

12:00


Perinteinen vesicrossi osui tänä vuonna perinteisen ämpäripään kanssa samalle viikonlopulle ja se sopi mulle enemmän kuin hyvin! Kuusi tuntia katselimme porukalla kelkkoja veden päällä ja meikä välillä luki kirjaa ja saatiin kyllä rusketukset kohdalleen! Onneksi oli todella lämmin päivä.

Iltaa kohden vaihdettiin aurinko juhlaan ja näin kesällä oon hurjana yrittänyt posettaa kameralle asujen merkissä. Tosin niissä ei ole mitään erikoista nähtävää ja siksi sitä on mukava joskus harjoitella! Onneksi tämä ei ole todellakaan mikään muotiblogi: mun ikuinen "käsi jenkkakahvalla" saa kyllä alkaa kohta muuttumaan, meinaa kaikissa kuvissa se menee automaattisesti siihen lantiolle. :') Kiitos anopille hiuksista, joissa komeili oikeita kukkia!

Mun BFF osaa viihdyttää mua liian hyvin ja loppuillan saldo oli "ihan liian aikaisten nukkumaan" -luokkaa, mutta kerrankos sitä vuodessa.. :)

Käy myös lukemassa

2 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat