Veneilyä

00:55


Olen pienestä pitäen ollut veneen kyydissä, oli kyse sitten isosta tai pienestä paatista. Mun pappa on aikoinaan ollut ahkera merimies ja isä on siltä perinyt veneilyn innon ja olihan hän pitkään töissä satamassa. Nyt ainakin pari vuotta meillä on ollut kunnollinen vene, jolla pääsee lujaa!

Toissa kesänä olin kesätöissä saaressa, jonne kuljimme joka päivä veneellä. Niiden kamalien aaltojen jälkeen olen kammoksunut ajatusta lähteä merelle, mutta tänään sitten "uskalltauduin" kyytiin tauon jälkeen. 

Vitsi, mikä tunne ja vaikka oli aaltoja niin silti osasin nauttia siitä tunteesta, jonka veneily saa aikaan. Käytiin Tornion Torandan terdellä nauttimassa auringosta ja tuosta paikasta tulee niin kaunis, kunhan nurmikko saadaan kasvamaan. Peto Dana oli haukkana haukkumassa lokeille ja pitämässä vahtia niin ahkerasti, että lopulta sammui.

Nauttikaa tuosta ilmasta! On ollut niin kaunista ja lämmintä, että blogimaailma on hiljentynyt melkein täysin kokonaan! Toisaalta kukapa jaksaa istua tietokoneella laittamassa kuvia, kun ulkona on nuin kaunis sää. Toisaalta muistakaa ottaa kamera mukaan, nyt on paras aika vuodesta saada hyviä kuvia! Mun kamera oli myös mennyt lomalle ja tyhjentänyt akun tyhjäksi ennen veneilyä.. :')

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat