Kiitollinen siunattu onnellinen

10:05


Mulla ei kaduta, että lähdin perjantaina töistä vähän aikaisemmin. Mulla ei kaduta, että lensin Rovaniemeltä Helsinkiin ja takaisin ollakseni Hesassa vain 17h. Mulla ei kaduta se jatkuva kiire eikä kamalat silmäpussit. Mulla ei kaduta, etten nähnyt JVG:n lämppäämistä. Mulla ei kaduta, että ostettiin kalliimmat liput Golden circle -alueelle. Mulla ei kaduta, että hypin ja pompin onnesta koko keikan ajan. Tuli kait siinä muutama kyynel myös.

Mulla ei kaduta, etten ottanut kameraa mukaan. Mulla ei kaduta todeta, että Cheekin stadionin keikka oli maailman paras keikka ikinä, stadion oli isompi kuin osasin odottaa ja tuo tunne ei unohdu koskaan <3 

Mulla ei kaduta sanoa KIITOS tästä musiikista, josta nautin. <3

Käy myös lukemassa

0 Kommenttia

Seuraa Facebookissa

Bloggerin lukijat